taj odbjegli titraj Kronosova oka skriven u dubini mene, u još uvijek nepoznatim širinama, u nepreglednim osjećajnim pustinjama blješti očima tuđim nevidljivo zdanje, čudesna zgrada sanjanih istina, kristalni dvorac umom zaboravljenih susreta, drhtava riznica puna lijepih sjećanja. Tu iza zrcala svijesti, u za druge nedohvatnim daljinama, rijeka života nečujno žubori, iskre kapljice kao ljubavno znanje, neizgovorene, tek naslućene tajne o kojima mi boginja u meni o vječnosti govori.

Mittwoch, 22. September 2010

Varijacije na temu, agonije, ekstaze i inicijacija duše u zagrljaju oceana svijesti




Gledam ovu sliku Vladimira Kusha i


Pitam se kamo će galija moje duše odploviti
ovim oceanon i vjetrom svjesne budnosti,
kada će pučinom sna svilenkasta jedra dignuti,
ne osjećajući tek osjećanja životne uzaludnosti?

Znam da je svako jedro leptirovim krilom tkano,
spoznajem da je misao, utkana u san, jarbol stvorila,
osjećam da su uragan i strah osjećanje mojoj duši strano,
osluškujem sanjajući mir koji mi je duša srećom romorila.

Na pučini svijesti galija mi se šapatom obraća,
kaže da osjeća zagrljaj pjene i vala, ne osjeća zlo
priznaje da osluškuje romore, sluša i istinu shvaća,
ćutim da sjedinjuje nebo i moga malog oceana tlo.

Titranje pjeska i pjene, val do vala u beskrajnom nizu,
šapat svjetla, tiha muzika daruje srcu ljubav snažnu,
nježno šaputanje dubine, taj sonet lječi svaku krizu,
melodija duši daruje sreću, mir i spoznaju važnu.
Na pučini svijesti vilinska dobrota na me čeka,
tajanstvena poruka ozrcaljena u kapljica biti,
ustraj, u ocean se slijeva životna rijeka,
u pjeni se kriju sve tvoje sudbine niti.

Ocean svijesti osjećam postojanjem svojim,
cvijetnu galiju slutim u dubini sretne duše,
svaki drhtaj svijesti novom slikom brojim,
ne dopuštam spoznaji da ih zaboravom izbriše.

Na pučini vidim tijelo ogoljeno, duša ga grli,
čujem šapat uma, nagosti ne poznaje stida,
duša i tijelo, zagrljaj svjetla ka vrhuncu hrli,
ocean svijesti šapatom svojim sve rane vida.

Keine Kommentare: