taj odbjegli titraj Kronosova oka skriven u dubini mene, u još uvijek nepoznatim širinama, u nepreglednim osjećajnim pustinjama blješti očima tuđim nevidljivo zdanje, čudesna zgrada sanjanih istina, kristalni dvorac umom zaboravljenih susreta, drhtava riznica puna lijepih sjećanja. Tu iza zrcala svijesti, u za druge nedohvatnim daljinama, rijeka života nečujno žubori, iskre kapljice kao ljubavno znanje, neizgovorene, tek naslućene tajne o kojima mi boginja u meni o vječnosti govori.

Donnerstag, 30. September 2010

Varijacije na temu, agonije, ekstaze i inicijacija duše u vrtlogu šestog čula.





Osjećam da nikada nisam usamljeni putnik dok lutam mojim unutarnjim svjetovima, da u zrcalima svijesti prepoznajem svaki u životu zapamćeni lik, da me oni prate na svim mojim nutrinskim letovima. Sretna tako lebdim izvan gravitacije, sila teže me ne pritišće, dodiruje me simfonija skladana od boja, osjećam izvor rijeke vremena i njeno ušće, spoznajem da sam uistinu svoja. Na nutrinjskom nebu vidim munje trag, osjećam sprema se duševna oluja, u sjećanju tada zatitra sjećanje na prijateljski osjećaj drag i ja se predajem svjetlosnom zagrljaju sretnoga trenutka i dozvoljavam da me u vječnost odnosi misli mojih struja. Tada uranjam u bezvremene svjetove, tu susrećem istine i dokaze o postanku vrste, slijedim pradjedova letove i skupljam drevne mudrosti dokaze čvrste. Pitam se snena putujući tim misaonim beskrajem što li je uzrok našem postojanju, što nas je stvorilo onih davnih dana, što nas još uvijek potvrđuje u našem nastojanju, što li nam je istinska duševna hrana.  Osluškujem šaputavu svjetlost, čujem glas iz dubine svijesti, osjećam da se drevni zagrljaj još u tijelu mrijesti. Iskričavo zdanje izniklo iz utrobe svemira, dodir svjetla i materije još u meni živi, raste i jača, reže svaki nerazumljiv čvor poput Gordijaskog mača. To me šesto čulo poziva na slavlje svih osjetila, poziva me na osjetilno- osjećajni bal, dokazuje mi da je svjetlost što u meni blješti ponekad čestica, a kadkada val. Da, uistinu osjećam da nisam usamljeni putnik dok lutam mojim unutarnjim svjetovima, čutim titraje nebeskog vretena, spoznajem spiralnu dinamiku lijepih uspomena, čudesan svjetlosni krug u kojem se susreću ljudske misli i osjećaji i postaju najljepši pupoljci među kozmičkim cvjetovima.  

"Umijeće svakodnevnog pokreta" Dijana Jelčić, Kapitol, Zagreb, 2006.
poglavlje "Samopimanje" str.61

slika Freydoom Rassouli.

http://manu-propria-terapija.blogspot.com/
http://moja-kineziterapija.blogspot.com/

Keine Kommentare: