taj odbjegli titraj Kronosova oka skriven u dubini mene, u još uvijek nepoznatim širinama, u nepreglednim osjećajnim pustinjama blješti očima tuđim nevidljivo zdanje, čudesna zgrada sanjanih istina, kristalni dvorac umom zaboravljenih susreta, drhtava riznica puna lijepih sjećanja. Tu iza zrcala svijesti, u za druge nedohvatnim daljinama, rijeka života nečujno žubori, iskre kapljice kao ljubavno znanje, neizgovorene, tek naslućene tajne o kojima mi boginja u meni o vječnosti govori.

Samstag, 11. September 2010

Varijacije na temu, agonje i ekstaze duše i krađa teksta drevne balade rukama.





Objavljujem pjesmicu jedne virtualne duše, pjesmicu koja je izrasla iz krađe ideja,  pjesmica objavljena i istovremeno skrivena od oka virtualnog promatrača, pjesmica posuđena iz drevnih tekstova, pjesmica sklepana iz kapljica sa izvora osjećanja osjećaja svjetlosne dimenzije istinskog postojanaja u kapljici vremena, u svjetlosnom zagrljaju četvreodimenzijonalnog postojanja u u multidimenzionalnosti uma. Pjesmica zatvorena u svijet spirita, pjesmica okovana osjećanjem osjećaja straha, zatvorena i zabranjena pogledu, sluhu i osjećanju osjećaja virtualnih duša, pjesmica koja u meni budi drevni šapat majčinog glasa i ja čujem treptaje svemirskog tkiva:
OPROSTI JOJ JER ONA UISTINU NEZNA ŠTO ČINI.

Opraštam toj virtualnoj duši jer ona uistinu nezna što čini, osluškujem šaputanje svjetlosti sa dlana vremena i znam da nisam uistinu pisala. Ta virtualna duša uranja u moje drevne osjećaje i posuđuje moje snove za svoje pjesmice koje onda zatvara u krletku nepostojanja i nedozvoljava slučajnim prolaznicima da zavire u njen lažni svijet, brani se od svake moguće kritike, boji se pitanja, ne podnosi uspoređivanja. Prisjetih se svih onih, od te virtualne duše posuđenih izričaja, posuđenih ideja iz mojih drevnih tekstova i evo usudih se tek jedan dio tog pjesmuljka, od nje jasno zabranjen dostupu anonimnim virtualnim dušama, objaviti na sretnom trenutku mog postojanja. Autorica ovog pjesmuljka ne želi da ja, vi, mi misono- osjetilno- osjećajno sudjelujemo u njenom djelu, ona se boji svake kritike i sve njoj nepoželjne komentare jednostavno briše.



Rukama osluškujem, što tuđe tijelo zbori?
Gdje dodir je leden, ili možda gori
Energije kad šapuću, il' tutnje u dubini
Igra dviju duša, uz razgovor, u tišini…

Mislima osluškujem, što tuđa misao mi zbori?
Prepuštena Svemiru, il' se u nutrini bori
Kad misao svaka nalikuje bodljikavoj žici
Opire se slobodi, kao krletka ptici…

Energijom osluškujem, što tuđa energija zbori?
Nevidljivim riječima bol potiho žubori
Nitima se hvata, a hvatište ne nalazi
Topi se k'o snijeg na suncu,i gubi na snazi…


 


Zar se krletka može opirati ptici, pitam se i smiješim se jer osjećam šaputanje energije na dlanovima kojima uranjam u svijet pacijenata, osluškujem svjetlosnu muziku njihova univerzuma i sjedinjujem se sa dušom čovjeka u čovjeku. Na mojim dlanovima vjekuju sudbine svih onih koje dotaknuh, svih onih koji su na mojim dlanovima ostavili melodiju svog postojanja u trenutku izlječenja. Na kraju moje knjige postoji poglavlje u kojem se zahvaljujem svim pacijentima, svim dušama koje su sudjelovale u skladanju melodije koju čujem mojim dlanovima.

"Umijeće svakodnevnog pokreta" Dijana Jelčić, Kapitol, Zagreb, 2006.
poglavlje "Šaka" str, 121.



Keine Kommentare: