taj odbjegli titraj Kronosova oka skriven u dubini mene, u još uvijek nepoznatim širinama, u nepreglednim osjećajnim pustinjama blješti očima tuđim nevidljivo zdanje, čudesna zgrada sanjanih istina, kristalni dvorac umom zaboravljenih susreta, drhtava riznica puna lijepih sjećanja. Tu iza zrcala svijesti, u za druge nedohvatnim daljinama, rijeka života nečujno žubori, iskre kapljice kao ljubavno znanje, neizgovorene, tek naslućene tajne o kojima mi boginja u meni o vječnosti govori.

Samstag, 23. Juli 2011

Aktus purus, živahna leptirosnenost...






Mozak je najsavršenija tvorevina svemira. Neuroni su poetski nazvani leptirićima i oni svojom živahnošću sudjeluju u komponiranju i izvođenju simfonije univerzuma, svojim titrajima su sudionici velikog nebeskog orkesta. "Aktus purus", prvi pokret iznjedren iz ekspolzije boja velikog praska je nevidljivi, neumorni, vječni dirigent koji, tu za nas nečujnu glazbu univerzuma, još uvijek komponira. "Primum mobile" je naša svijesnost, skladatelj i dirigent ritma i dinamike, stvaraoc svjetlosne dimenzije našeg postojanja.  Četvorodimenzionalno sudjelovanje u životu je tajanstveni proces koji u nama neprestano traje od prvog udisaja do zadnjeg izdisaja. Mi smo sudionici velike gala predstave na pozornici velikog svjetskog teatra. Pod sunčavim svijetlom mi vidljivim i nevidljivim, spoznatim i nespoznatim, svijesnim i nesvijesnim pokretima igramo glavnu ulogu u toj premijeri bez reprize. Spoznaja i sjedinjenje s prostor- vremenom je susret s Kairosom, trajanje u trenutku, osjećanje osjećaja, ljubav, sreća, život. Taj proces u mikrosvijetu, tako čarobno, skoro poetski opisan u znanosti, nam otkriva pravu ljepotu i snagu naše osobnosti.
Pri tom procesu jedna energija prelazi u drugu i mi postajemo svijesni naše tuge i sreće, naših bolova i njihovog suzbijanja. Taj novonastajući proces u našoj svijesti nam pomaže da obnavljamo geometriju tijela, zalječujemo boli, pretvaramo neugodne osjećaje u ugodne.


Izgleda, kao da taj proces radi po principu poznatom u metereologiji pod nazivom "Efekt treptaja leptirovih krila" koji kaže: "Ako leptir mahne krilima u Kini, dolazi do promjene vremena u Americi."
Osjetih istinitost teorije kaosa i izrastanje fraktalene geometrije onoga dana kada se utopih u tvom zagrljaju. Dolepršao si u moju dušu i uzburkao podmorje, probudio usnule leptire, zapalio zapretene vatre. Posteljom svemira si prosuo mirišljavo sjemenje ljubavnih cvjetova koji propušaše u perivoj sna. Nježnost tvojih svilenkastih krila je dah pretakala u krik sretne ptice koja se predavala lahoru tvoga osmijeha. Na obali oceana si pokretao vjetrenjače žuđenih pokreta i pretakao žitnicu života u klijetke srca. Osjetila sam tvoje dodire ritmom otkucaja koji su postajali valcer želja i odnosili nas na podijum beskrajnosti bezvremena. Dotaknuli smo sunce i nisu nam izgorjela krila, milovala nas je snaga toplinom predavanja uraganu čežnji. Oblaci koji su prijetili olujom su se pretakali u kristale i kitili naša uzdrahtala tijela. Oćutila sam istinitost tvrdnje da u nama žive rajske ptice, spoznala sam da nosimo vječnost u konačnosti naših tijela, da smo satkani od Venerinog  praha i da osjećanjem osjećaja sudjelujemo simfoniji univerzuma.






 




Keine Kommentare: