taj odbjegli titraj Kronosova oka skriven u dubini mene, u još uvijek nepoznatim širinama, u nepreglednim osjećajnim pustinjama blješti očima tuđim nevidljivo zdanje, čudesna zgrada sanjanih istina, kristalni dvorac umom zaboravljenih susreta, drhtava riznica puna lijepih sjećanja. Tu iza zrcala svijesti, u za druge nedohvatnim daljinama, rijeka života nečujno žubori, iskre kapljice kao ljubavno znanje, neizgovorene, tek naslućene tajne o kojima mi boginja u meni o vječnosti govori.

Sonntag, 24. Juli 2011

Možda je to ipak bila ljubav...






Godinama sam razbijala divne stare slike naših priča, a ožiljke od onda danas nosim kao nakit, a gorčinu nekih uspomena osjećam kao prešućene vrijednosti. Zatvorila sam šutnju među dlanove i kada podignem ruke preme svjetlu vidim lepršanje leptirovih krila i ljubav. Na dlanovima su ostale uspomene davnih zagrljaja, šaputava svjetlost nježnih dodira i kristalno jasna slika neuništive energije postojanja u zagrljaju duše i tijela. Jedna zvijezda je padom dotaknula tišinu. Na srebrenom sagu mjesečine zaplesasmo naš prvi tango. Tvoje usne dio mene, ruke u klupku neznanja zapletoše stvarnost u vir snova. Ti si moje bodljike pretvorio u mekane dlanove, u mom kaosu savio gnjezdo sreće i ja otvorih vrata blagosti. Tiho i elegantno, kao crna pantera spušta se noć. Teške od zvjezda vise ruke neba nad mojim prozorom i zrcale slike prohujalog vremena. Na mekanom jastuku se odmaraju noćne suze u krhotinama  srca i pokrivaju dno prohujale praznine. Iako sam umorna od probijanja kroz oluju ruža, ponekada u snu, spomenem tvoje ime koje se zrcali u davnim uzdasima.  Na usnama je ostao okus vina koji smo ispijali da zaboravimo boli rastanka, kapljice nektara kojima smo zalijevli uvenule cvjetove u vrtu razgranatih staza vremena. Prohujalo je vrijeme oluje ruža, nemam više pitanja, pronašla odgovore u novom ritmu otkucaja srca, ali oluja ruža je možda ipak bila ljubav. Pitanje koje je do zrelosti ostalo bez odgovora. Danas znam, da i to je bila ljubav, ogrnuta plaštom lepršave mladosti.

"Odakle dolazi ljepota" Dijana Jelčić- Starčević, Zagreb, 1987.






Keine Kommentare: