taj odbjegli titraj Kronosova oka skriven u dubini mene, u još uvijek nepoznatim širinama, u nepreglednim osjećajnim pustinjama blješti očima tuđim nevidljivo zdanje, čudesna zgrada sanjanih istina, kristalni dvorac umom zaboravljenih susreta, drhtava riznica puna lijepih sjećanja. Tu iza zrcala svijesti, u za druge nedohvatnim daljinama, rijeka života nečujno žubori, iskre kapljice kao ljubavno znanje, neizgovorene, tek naslućene tajne o kojima mi boginja u meni o vječnosti govori.

Samstag, 30. Juli 2011

Zlaćana spirala ljubavi...





Znam da si volio prije mene, voljela sam i ja prije tebe. Zlaćane niti su titrale bespućem svjesti, blještala su mala sunca na nutarnjem nebu, iskrila su srcozorja u dušozorju prostor- vremena. Bilo je to u vremenu oluje ruža i poezije drevnih oceana u titrajima traženja izvora ljepote i tarantele za starog clowna. Pisali smo pjesme ljubavi i tražili zlaćanu nit koja će oviti srca u zagrljaj najstarijeg kozmičkog zakona, sjediniti ih u žiži postojanja. Sreli smo se u krajnjoj točki vječnosti, u titraju božanske geometrije svevremenana krajnjoj točki zlaćane niti koja sve točke univerzuma vezuje u cjelinu postojanja u ljubavi. Danas me ljubiš zagrljajem vječnosti. U tvojim očima se zrcali san iako se budna utapljam u dubini poezije vode. Tvoji dlanovi skidaju veo noći sa mojih vjeđa, tvoje usne pretaču nektar u dubinu tijela kojim hraniš leptire u arboretumu duše. Naše vrijeme se objavljuje zakonom zlatnoga reza i sjedinjuje nas sa praskozorjem svakog mladog dana. Iznjedreni iz krila vječnosti mi snivamo u koljevci trenutka i ljubimo svaki djelić bludnosti iz koje cvjetaju pupoljci ljubavi. Kada mi šapućeš poeziju ruža tada osjećam otvaranje vrata iza kojih se krije znakovlje drevnog grijeha, opčinjenost divljine koju si ti pripitomio nježnim milovanjem površine oceanskih dubina. Uskrsnuo si usnulu žudnju u krvotoku, skinuo patinu sa okna čarolije i dozvolio magiji ljubavi da se pretoči u strune žuđenog sjedinjenja. Utažio si žeđ usjeklina suhe zemlje, ugasio glad ogladnjelog srca i uzbudio titraje zlaćane spirale koja završava u dubini srca. U tvom zagrljaju zaboravih izdaju, šaputao si mi pjesmom o prevari ljubavi. Zaboravih izdaju sna, osjetih vrtloženje strasti, spiralnu dimaniku zlaćane niti, snagu božanske iskre i utopih se kao leptirica u snazi tvoga jantarnog pogleda.




Keine Kommentare: