taj odbjegli titraj Kronosova oka skriven u dubini mene, u još uvijek nepoznatim širinama, u nepreglednim osjećajnim pustinjama blješti očima tuđim nevidljivo zdanje, čudesna zgrada sanjanih istina, kristalni dvorac umom zaboravljenih susreta, drhtava riznica puna lijepih sjećanja. Tu iza zrcala svijesti, u za druge nedohvatnim daljinama, rijeka života nečujno žubori, iskre kapljice kao ljubavno znanje, neizgovorene, tek naslućene tajne o kojima mi boginja u meni o vječnosti govori.

Sonntag, 31. Juli 2011

Kondorov let...






Sjedila sam na pješčanom kamenu uklesanom u hrid tugaljivih sjećanja. U rukama sam držala kristalnu kuglu uspomena u kojima su se iskrile slike duševnog tihovanja. Iznenada nad oceanom snova vidjeh objavu slobode u letu Kondora. Kada se stidljivo sunce ozrcalilo u poeziji suza, u kapljicama vode vidjeh svoje ranjeno srce iznjedreno iz prohujalog vremena. Nebo se nasmiješilo tarući tugu sa lica tog sjetnog trenutka. Nebeske usne su šaputale ditiramb vremenu poezije ruža, a velika ptica je tražila svoje, u prošloj jeseni, ostavljeno gnjezdo u krošnji vječnosti. U zrcalima ludila i promjenjivosti trenutka vjetar je razmaknuo oblake iza kojih se ukazao kristalni most na kojem misli zaplesaše valcer sjećanja i razbiše tugaljivu sliku melankonije. Sva pitanja koja su ostala bez odgovora zaokružiše horizont sonatom boja i iscrtaše nove koordinate srca. Velika ptica se vratila na početak priče o rađanju i umiranju ostavljajući za sobom svjetlucavi trag svojih lutanja zaboravom. Iznjedrena iz tugaljivog ropstva jednog dalekog naroda ona me poziva na let kroz nova snoviđenja. Osjetih nježnost nebeskih usana i toplinu blaženih dodira u zagrljaju duše i materije. U tvojim očima se ogleda sloboda bespuća u kojem letim letom oslobođenog Kondora. Rastrgala sam lance nepostojnja, slomila karike utarnjeg ropstva i uzletjela ka sanjajućem suncu.  Na tvojim usnicama lepršaju leptiri koje nazivaš mojim imenom i prepuštaš lahoru duše da prenesu sjemenje ljubavi u dubinu srca. Kristali se slažu u mozaik sreće, u tvoju sliku koja se ogleda u dubini moga pogleda. Vidim te očima duše i uranjam u tu viziju koja izrasta u konture vjekovanja u snu. Srce na tren zaustavlja svoje probne otkucaje i onda preskačući ritam sumnji uranja u ritam vrtloženja ljubavnih želja.

  


Keine Kommentare: