taj odbjegli titraj Kronosova oka skriven u dubini mene, u još uvijek nepoznatim širinama, u nepreglednim osjećajnim pustinjama blješti očima tuđim nevidljivo zdanje, čudesna zgrada sanjanih istina, kristalni dvorac umom zaboravljenih susreta, drhtava riznica puna lijepih sjećanja. Tu iza zrcala svijesti, u za druge nedohvatnim daljinama, rijeka života nečujno žubori, iskre kapljice kao ljubavno znanje, neizgovorene, tek naslućene tajne o kojima mi boginja u meni o vječnosti govori.

Freitag, 15. Juli 2011

La vie en rose...








U ovom trenutku se u meni sjedinjuju stari i naizgled novi osjećaji, u dubini sebe, u ružićnjaku sna spoznajem da se sve ponavlja, pa iako se naizgled mijenja to što vidim i osjećam u ovom treptaju oka je arboretum mojega života. Promatram leptire koji lepršaju od pupljka do pupoljka i oplođuju svjesnost u mnogodimenzionalnost postojanja. Vrtlar tog perivoja svjesti je vrijeme, Proustovo vrijeme pisano uvijek velikim slovom. Uranjam u beskraj drevnih snoviđenja i očima srca promatram svijet iz anđeoske perspektve. Zlatno doba buđenja u zagrljaju sreće je bio početak vrtloženja ljubičastog sna. U očima blješti istinitost tvog postojanja u peoziji ruža. Prostor- vrijeme se zaobljuje snagom gravitacije, mi lebdimo kroz svjetlosne krugove ka željenom raju. Na obzorju svitanja blješti kameni grad u kojem smo naučili očitavati vrijeme, tamo su nas drevni mudraci naučili živjeti trenutke. U zrcaljenju vječnosti vidim ono vrijeme kada sam prvi put vidjela tvoje oči. Zenit toga ljetnog dana se ponavlja u mnogostručnosti postojanja, blješti na laticama ruža kao kapljice vode koja dolazi iz zemlje. Sjećanje me odnosi na obronke kamenjara na kojem smo slušali svirku panove frule i družili se sa siluetama  tvoga rodoslovlja. Osluškujem priče iz davnina koje su tvoji pradjedovi šaputali uz vatru u sunoćavanjima pramčiok suncu koje je nestajalo iza svetoga brda na kojem se ukazala Gospa. Velika ptica kruži nad mjestom objavljivanja. Pružam dlan ka njoj i ona mi najavljuje naše rađanje u snu. Bezglasjem vremena si na mom tjelu ispisivao himnu ljubavi i pretakao je u kristale kojima si mi krasio lice u beskraju Erosova carstva. Usnama si otvarao vrata moga srca koje je godinama bilo zatvoreno, nije primalo slučajne prolaznike koji su tražili konak za nekoliko trenutaka sreće. Na rajskim poljanama su cvjetovi podigli svoje glave i pozdravljali dolazeće leptire koji su se rojili u dubini svjesnosti i dugo nisu pronalazili puteve slobodnog leta ka osjećanju osjećaja. Šaputao si da je život ružićast kao majska ruža koju si mi darovao u onom davnom svitanju na  trgu cvijeća,  pjevušio si pjesmu,  



Mislio sam da ljubav je samo riječ
O kojoj pjevaju u pjesmama koje slušam
Trebao sam tvoje poljupce da mi otkriju
Da sam bio u krivu, da je ljubav stvarna

Drži me blizu, uhvati me brzo
Magične čini što ti ih bacaš
To je život u ružičastom
Kada me poljubiš, nebo uzdiše
I iako zatvorim svoje oči
Ja vidim život u ružičastom
Kad me pritisneš uz svoje srce
Ja sam u odvojenom svijetu
U svijetu gdje ruže cvjetaju
I kada ti govoriš, anđeli pjevaju s neba
Svakodnevne riječi pretvaraju se
U ljubavne pjesme
Daj srce svoje i svoju dušu meni
I život će zauvijek biti
Život u ružičastom

Ljubavne noći bez kraja
Velika radost koja se rađa
Nezadovoljstva i tuge nestaju
Sreća, od sreće umrijet ću

Drži me blizu, uhvati me brzo
Magične čini što ti ih bacaš
To je život u ružičastom
Kada me poljubiš, nebo uzdiše
I iako zatvorim svoje oči
Ja vidim život u ružičastom
Kad me pritisneš uz svoje srce
Ja sam u odvojenom svijetu
U svijetu gdje ruže cvjetaju
I kada ti govoriš, anđeli pjevaju s neba
Svakodnevne riječi pretvaraju se
U ljubavne pjesme
Daj srce svoje i svoju dušu meni
I život će zauvijek biti
Život u ružičastom.

prepjev pjesme Edith Pjaf
Belinda Carlisle Fan







Keine Kommentare: