taj odbjegli titraj Kronosova oka skriven u dubini mene, u još uvijek nepoznatim širinama, u nepreglednim osjećajnim pustinjama blješti očima tuđim nevidljivo zdanje, čudesna zgrada sanjanih istina, kristalni dvorac umom zaboravljenih susreta, drhtava riznica puna lijepih sjećanja. Tu iza zrcala svijesti, u za druge nedohvatnim daljinama, rijeka života nečujno žubori, iskre kapljice kao ljubavno znanje, neizgovorene, tek naslućene tajne o kojima mi boginja u meni o vječnosti govori.

Mittwoch, 27. Juli 2011

Uspavanka djetetu u tebi...








U tvom genetskom kodu je skrivena tajna formula djeteta koje ne stari, koje me još uvijek nasmijava ludorijama i poziva na Ionescovo mahitanje u dvoje. Tvoje ime je zrcaljenje alkemijskog kamena mudrosti, izvora vječne mladosti, vrulje života, zdenca sa kojeg ispijam kapljice sreće. Ti svojim dlanovima skidaš veo tuge s moga srca, svojim glasom budiš ptice u krošnji svijesti, leptire u trbuhu. Svojim šapatima pretačeš krv u pjenušavu kupku radosti i dozvoljavaš mi da budem uzburkana rijeka u koritu tvoga zagrljaja, zvjezdani prah na tvome nebu, sunce sa levanta u tvom svemiru. Poezijom kiše zaljevaš mlade pupljke u arboretumu duše i oni izrastaju majske ruže pune opojnog mirisa našeg sna. Osluškujem Bramsovu uspavanku koju vršcima prstiju sviraš na nebeskom pijanu i daruješ mi divna snoviđenja. Između zvukova vječne glazbe izranjaju tvoje riječi koje se kao biserje omataju oko moga čela i brane me od utapljanja u dnevnim brigama. Iskrenošću djeteta budiš homo ludensa u meni i pozivaš me u igru sa staklenim perlama. Kotrljaju se kristalne kuglice u biverzumu postojanja i  zatvaraju krug ljubavi u kojem ne postoje ni vrata ni zidovi, sve je samo svjetlosna dimenzija istinskog življenja. U bezgraničju našeg bezglasja slavuj najavljuje sutone, a ševa svitanje ljubičastog sna kojim krug ljubavi pretvaramo u kristalnu kuglu vječne harmonije, u Shakespearovu priču o ljubavi sa sretnim završetkom.

    



Keine Kommentare: