taj odbjegli titraj Kronosova oka skriven u dubini mene, u još uvijek nepoznatim širinama, u nepreglednim osjećajnim pustinjama blješti očima tuđim nevidljivo zdanje, čudesna zgrada sanjanih istina, kristalni dvorac umom zaboravljenih susreta, drhtava riznica puna lijepih sjećanja. Tu iza zrcala svijesti, u za druge nedohvatnim daljinama, rijeka života nečujno žubori, iskre kapljice kao ljubavno znanje, neizgovorene, tek naslućene tajne o kojima mi boginja u meni o vječnosti govori.

Donnerstag, 21. Juli 2011

Proprioceptivno pamćenje...






Između tvog i mog obzora se iskri most na kojem prestaje tmina, na kojem se dodiruju san i java. Premošćavanjem stvarnosti i iluzije mi brišemo granice i gradimo bezgraničje biverzuma punog proprioceptivnih osjetila. Pitala sam se odakle dolazi ljepota, tražila sam izvor da ugasim žeđ, tražila sam oganj iz kojeg se šire plameni jezici, tražila sam žitnicu da osjetim sitost, a onda si došao ti s buketom svjetlećih ruža i ja osjetih da sve to traženo i žuđeno nosim u sebi. Bezglasjem si odgovorio na sva pitanja, tišinom si probudio usnulo prabiće i ja spoznah ljepotu vilinskog jezera na kojem se zvjezdani prah pretače u sunčanu svjetlost. To je bilo rađanje jedne nove mene, početak ove antologije koju ispisujemo postojanjem u dubokom miru  sadašnjeg trenutka. U tvom zagrljaju gubim čvrstinu kostiju i pretačem se kao pijesak kroz tvoje prste. U toj slabosti izrastam u čvrstinu zvuka i razbijam čelični obruč predrasuda kojim sam bila odgojem okovana. Snažnost tvoje nježnosti mrvi kamene zidove iza kojih sam se skrivala od sebe same i daruje mi beskrajne pejsaže ljubavi. U vrtloženju svjesti nestaje sladunjavost lažnih izričaja i postaje izvorna poezija podsvjesti, zatomljeni jezik strasti i žudnje. Zavrtio si moje nebo i uskladio s ritmom nutarnjeg sata. Prestala sam lutati među oblacima, naslutila sam nebeski svod u tvojim očima. Rekao si mi da je svjetlost zvijezda prošlost o kojoj ne treba sanjati i ja osjetih iskrenje zvijezda u našem biverzumu. Zaustavio si rotaciju plave planete da osjetim vrtlog nutarnjeg vretena i prestanem žuditi za nedohvatnim daljinama vječnosti, da pronađem ljepotu u ovome ovdje i ovome sada. Zatvorih oči, začepih uši, zaustavih misao i oćutih proprioceptivno pamćenje. Život, ljubav, sreća, cijeli svijet, sve je to skutreno postojalo u meni, a ja sam godinama lutala anđeoskim i vilinskim stazama tražeći izvor ljepote. Gubila sam se u neprohodnim koridorima vremena ne osjećajući prostor- vrijeme u sebi, koračala labirintima nespoznavajući kristalni labirint u samoosjećajnosti. Na rondou mladoga dana, budeći se iz dugačke besane noći prohujalog vremena začuh glas istine. Život je tako jednostavan i lijep samo ga treba dotaknuti.

"Umijeće svakodnevnog pokreta" Dijana Jelčić, Kapitol, zagreb, 2006. 




Keine Kommentare: