taj odbjegli titraj Kronosova oka skriven u dubini mene, u još uvijek nepoznatim širinama, u nepreglednim osjećajnim pustinjama blješti očima tuđim nevidljivo zdanje, čudesna zgrada sanjanih istina, kristalni dvorac umom zaboravljenih susreta, drhtava riznica puna lijepih sjećanja. Tu iza zrcala svijesti, u za druge nedohvatnim daljinama, rijeka života nečujno žubori, iskre kapljice kao ljubavno znanje, neizgovorene, tek naslućene tajne o kojima mi boginja u meni o vječnosti govori.

Donnerstag, 7. Juli 2011

S one strane istine...







Probudih se i osjetih mirise proljeća zraku. Ocean sna se još uvijek ogledao na oknima duše. Na dlanu vremena se zrcalio dragulj pun iskrica sreće. Noć i dan su se prelamali na obroncima ljubičastog praskozorja. Život je lijep, pomislih i zakoračih mirna pod koplja dnevne svjetlosti i osjetih zabludu. Bilo  je to jutro puno tuge zbog, nekim neobjašnjivim bijesom, raskomadanih snova, zgaženih, bačenih u eter, bilo je to jutro u kojem su smaragdne oči u potaji sjevale ledenim bodežima i ranjavale srž povjerenja. Riječi korištene u grotesknom ogrtaču buđenja iz sna, izobličene do karikature. Ubrzanje bijesa je davalo svakoj riječi snagu rafala i ubijale poštovanje, suosjećanje, poštivanje izrečenog. Dan se kotrljao ustaljenim tijekom, prateći ekliptiku sunca rasvijetljavao sve više i više zabludu sna. Tražila sam opravdanje, a podivljala zvjer je urlikala u bestijariju trenutka, nije se zaustavljala, žderala je posljednje razderotine povjerenja, trgala je komadiće vjerovanja i bacala ih na pladanj vremena, koje je postajalo kugina kuća puna otrovnih glodavaca koji svojim ugrizima šire otrov animom mundi. Osjetih gađenje,  smrad paljevine se širio prostor- vremenom. Na odru sjećanja je izgaralo tijelo zloduha iznjedrenog iz gnjezda koje je ljubav zaobilazila. Zatvorih vrata srca, zatamnih okna duše da ne otrujem izvor sa kojega ispijam ljepotu i lakoću postojanja, da ne odgovorim gnjevom. Sakrih istinu u torbu pustolova, uništih svjedočanstva u kojima se zrcalila zločestoća nesretnog stanovnika podzemnih koridora kloake stvarnosti, prisjetih se vremena oluje ruža.  Pogledah u lice ljubavi, smiješila se očima boje sna i šapnuh.




Mi smo prezimili ovdje
iza beskonačnih razgovora,
sudova, uvreda, nesporazuma.

Mi smo uskovitlali znatiželju,
probudili zavist.
Mi smo sjedinjeni u njihovoj mržnji
sretni u njihovom neznanju
prokleti u njihovim željama.

Mi smo izdržali sve izazove
ne progovorivši ni jednu suvišnu riječ
i dočekali proljeće iza beskrajnih sudova
njihove gladi za snovima.

"Odakle dolazi ljepota" Dijana Jelčić- Starčević, Zagreb, 1987.







Keine Kommentare: