taj odbjegli titraj Kronosova oka skriven u dubini mene, u još uvijek nepoznatim širinama, u nepreglednim osjećajnim pustinjama blješti očima tuđim nevidljivo zdanje, čudesna zgrada sanjanih istina, kristalni dvorac umom zaboravljenih susreta, drhtava riznica puna lijepih sjećanja. Tu iza zrcala svijesti, u za druge nedohvatnim daljinama, rijeka života nečujno žubori, iskre kapljice kao ljubavno znanje, neizgovorene, tek naslućene tajne o kojima mi boginja u meni o vječnosti govori.

Montag, 18. Juli 2011

Suza za dobra stara vremena...







Zaustavila sam sudbinu
u naručju njegovih isušenih želja
dotaknula već napukli porcelan povjerenja,
zgužvani staniol neke prošle ljubavi
i u ljepoti njegovih plavih očiju
pronašla nebo,
okićeno oklopom neke davne tuge...
tražila sam osmjehe
i skupljala i ljepila krhotine njegovih uspomena,
a ljubav
element sa slobodnom valencijom,
strune neke za njega nepoznate energije,
začahurene u srčanim komorama,
nesposobne da stvore
najvredniju formulu ljudskosti,
ljubav je u njemu  spavala uz pepeo neke davne vatre...
poštujući njegovu prošlost,
njegove ne izgovorene boli,
njegove ne isplakane suze,
njegove nesposobnosti
da osjeti ljubav u osmjehu,
u ispruženoj ruci, u poljubcu...
postadoh obrana njegovim strahovima,
povjerenjem dobih povjerenje
i prve ljepote njegovog buđenja
i poklonih mu svoje vrijeme
i dobih
naručje u kojem smijem
sanjati njegove i svoje tajne...

"Odakle dolazi ljepota" Dijana Jelčić- Starčević, Zagreb, 1987.
iz poglavlja "Portreti" djelići pjesme,  Ljubavi, za ljubav, s ljubavlju.



Keine Kommentare: