taj odbjegli titraj Kronosova oka skriven u dubini mene, u još uvijek nepoznatim širinama, u nepreglednim osjećajnim pustinjama blješti očima tuđim nevidljivo zdanje, čudesna zgrada sanjanih istina, kristalni dvorac umom zaboravljenih susreta, drhtava riznica puna lijepih sjećanja. Tu iza zrcala svijesti, u za druge nedohvatnim daljinama, rijeka života nečujno žubori, iskre kapljice kao ljubavno znanje, neizgovorene, tek naslućene tajne o kojima mi boginja u meni o vječnosti govori.

Freitag, 22. Juli 2011

Ples srca...






I ja sam živjela u Arkadiji, u čudesnoj zemlji pastira, slušala sam tonove Panove frule, osjećala toplinu svjetlosnog zagrljaja ljudi dobra srca i naučila slušati svojim srcem. U Arkadiji naučih što je život i osjetih da je ljubav život. Danas znam da se Arkadija krije u srcu, ta sanjana slika Raja se zrcali u duši onih koji naučiše osjećati ples srca i slušati simfoniju univerzuma. U beskraju tvoga osmjeha, zrcali se tajna Venerinog uzdaha, a zvuk struna nebeske harfe zaostao iz vremena našeg naglog ljeta još uvijek oživljava sjenke tog vječno sanjanog svijeta. Još uvijek dok se utapljam u tvojim očima, živim u željenim daljinama, tada krv kao šampanjac u venama vrije, a ples leptira u srcu se krije, te treperave kapljice rijeke vremena, ti nevidljivi izdajnici mojih snoviđenja. U fokusu oka tvoga tada zaiskri vatra srca moga, oživjeli vulkan lijepog priviđenja, ljubavni ples zanosnoga ždrala, ljepota ljubavi nježnih uzbuđenja. U zrcaljenju nebeskog ogledala, leptirići mali odsjaj vječne svijetlosti grle i ka muzici ljubavnog zagrljaja uvijek hrle. U sidrištu srca, sidro tvoje leži, uzdrahtalo srce alkemijskom vjenčanju teži, tom nevidljivom ali istinitom sjedinjenju. Ljubavlju ovjenčani, istinom trenutka žigosani, mi bonacu u duši u ocean snova, u besmrtnost sjena, u oluju ruža, u poeziju vode, u himnu životne slobode, u uzavrelost vrulje pretvaramo. Treperenjem struna svemirskoga tkiva probuđeni, sunčevim svijetlom milovani, Bachovim sonatama uspavljivani, u prostransvu duše, sjenkom duše san sanjani, svjetlosnom muzikom zagrljeni, mi ples srca sa nečujnom, ali postojećom simfonijom univerzuma sjedinjujemo.

http://umijece-vremena.blogspot.com/
http://nebesko-vreteno.blogspot.com/  


Keine Kommentare: