taj odbjegli titraj Kronosova oka skriven u dubini mene, u još uvijek nepoznatim širinama, u nepreglednim osjećajnim pustinjama blješti očima tuđim nevidljivo zdanje, čudesna zgrada sanjanih istina, kristalni dvorac umom zaboravljenih susreta, drhtava riznica puna lijepih sjećanja. Tu iza zrcala svijesti, u za druge nedohvatnim daljinama, rijeka života nečujno žubori, iskre kapljice kao ljubavno znanje, neizgovorene, tek naslućene tajne o kojima mi boginja u meni o vječnosti govori.

Mittwoch, 27. Juli 2011

Potraži me u snovima...







U dalekim prostranstvima Laponije, među jezerima smaragdnog sjaja vidjeh ponoćno sunce i osjetih bezvremenost i beskrajnost trenutka. Pod drvom spoznaje, ispod kamena mudrosti pronađoh anđeoske suze u kojima su se zrcalili putevi kojima koračah ka bijelim noćima sa željom da čujem glas istine o ljubavi Helija i Lune. U tom tajanstvenom času vidjeh kako kristali pod noćnim suncem mjenjaju odoru i Sibeliusovom muzikom je daruju nomadima vremena. Zrak je bio oslobođen od svih svjesnih utjecaja, treperio je slobodom prirode koja se zrcalila u nezaustvljivom širenju dana. Zaustavljena snagom tvojih misli dozvolih irvasima da našu kočiju odnose sve dublje u sjaj ponoćnog sunca. Vidjeh zrcaljenje tabule smaragdine na pučini jezera i oćutih kako se poezija  svevremena ugnjezdila u našim dušama. Vidjeh kako otvaraš vrata krletke u kojoj su bijele ptice cvrkutale pjesme o slobodi duše nad bezdanom vremena. Bjelina neprospavane noći je okovala srce zagrljajem svjetlosti i tmine, dodirom koji se, na svodu nutarnjeg neba, ocratavao arhitekturom ljubavi. Vidjeh izrastanje quinte esencije, začuh šaputavu svjetlost ponoći i uronih u dubinu tvojih očiju. Dimenzija prostor- vrijeme se proširila u prostornost žudnji i uzburkala strasti u strunama duše. Osluškujući poetični poziv pjesniknje još uvijek trajem u snu o vječnoj ljubavi.   




Potraži me u snovima
i klupko vremena odmotaj
korakom tihim ja ću ti prići
potraži me u mislima
iza ugla sjećanja čekam te
kao princeza skrivena u staroj priči
na livadama rascvjetalim biti ću cvijet
u mirisnim krošnjama vjetar ću biti
u plavim noćima zvijezda trag
srna što plaho poljima korača
uvijek novim putem
jer staro se ne vraća

Potraži me na rumenom obzoru
među pticama što lete ja sam ptica
što prati tvoje daleke brodove
na nemirnoj pučini sudbine
potraži me u tišini sebe
u grudima gdje srce bije
skriven si duboko mili
tamo gdje nitko vidio nije
moje oči tople što te zovu
proljećem što jutrima novim budi
potraži me jer srce put pozna
prepoznat ćeš ljubav i u mnoštvu nepoznatih ljudi.

Lutajući antologijom ljubavne poezije virtualnog svijeta pronađoh ovu pjesmu tajanstvene Tayane. Potraži me u snovima, šapuće pjesnikinja sa obzorja svoje duše i stihom uranja u srce svakoga tko uistinu voli. Hvala ti Tayana…:-))



2 Kommentare:

Anonym hat gesagt…

Dobar dan Dijana,drago mi je što si svratila k meni.Ne smeta mi što si stavila moju pjesmu na svoj blog,iznenadila si me.Lijepo je doći tu u kutak mirnoće,pozitive i lijepih misli. Voljela bih da je oko mene više takvih pozitivnih ljudi,sve bi bilo lakše...svi nekamo žure,ne vide oko sebe,i u sebe.Ne pokazuju svoje pravo lice i I propuštaju mnogo toga,a trenutak je prolazan,neponovljiv i dok se okreneš godine odlete.Vratiću se,lijepi pozdrav

Unknown hat gesagt…

hvala ti draga Tayana...tvoja poezija dokazuje postojanje u sretnom trenutku...tvoj svijet mi je toliko blizak da ne ojeäam granice izmeü tvoje poezije i mojih tekstova...divan se osjeäaj u meni budi kada uronim u svijet poezije čiste duše...tvoj svijet je za mene svijet anime candide...drago mi je da smo se srele na ovom virtualnom mostu lakoće postojanja u izrićaju čiste duše...:-)))