taj odbjegli titraj Kronosova oka skriven u dubini mene, u još uvijek nepoznatim širinama, u nepreglednim osjećajnim pustinjama blješti očima tuđim nevidljivo zdanje, čudesna zgrada sanjanih istina, kristalni dvorac umom zaboravljenih susreta, drhtava riznica puna lijepih sjećanja. Tu iza zrcala svijesti, u za druge nedohvatnim daljinama, rijeka života nečujno žubori, iskre kapljice kao ljubavno znanje, neizgovorene, tek naslućene tajne o kojima mi boginja u meni o vječnosti govori.

Freitag, 8. Juli 2011

Tango trenutka...







Sretan trenutak, naš biverzum je prepun titraja vječnosti. Bez djelića  praznine ispunjavaš moje vrijeme čežnom, odgovaram ti žudnjom žuđenih želja. Ti svojim postojanjem razbijaš tminu, sjajem svoga nutarnjeg sunca, trgaš koprene sjena tuge. Kristalno jasna slika tvog bića se zrcali u strunama nebeskog vretena i pretače sumje u vjerovanje. Tvoja siluta je nezaustavljivi pratioc mojih koraka vremenom, konture naših tijela su u bezvremenom zagrljaju i plešu tango na sceni života. Misli zaustavljene u viziji ljubavi iscrtavaju šifre naših genoma u formulu sreće. Udišem mirise perivoja tvoga bića i darujem ti leptire moje svijesti. Trenutak postaje arboretum u kojem njegujemo cvjetove na čijim laticama se zaustavljaju kristali iznjedreni iz zjene ljubičastog sna. Vrijeme oluje ruža je utihnulo poezijom kiše. Osluškujem govor pupoljaka, antologiju ispisanu disanjem naših zagrljaja. Zanesenost prelazi u rapsodiju boja iznjedrenih iz prelamanja svjetlosti koja nas sjedinjuje treptajima očiju u kristalnu suzu na licu vremena. Sretan trenutak, Kairosovo carstvo je naš biverzum, naš svijet vječne lakoće postojanja u ljubavi.

http://umijece-vremena.blogspot.com/
http://nebesko-vreteno.blogspot.com/




 

Keine Kommentare: