taj odbjegli titraj Kronosova oka skriven u dubini mene, u još uvijek nepoznatim širinama, u nepreglednim osjećajnim pustinjama blješti očima tuđim nevidljivo zdanje, čudesna zgrada sanjanih istina, kristalni dvorac umom zaboravljenih susreta, drhtava riznica puna lijepih sjećanja. Tu iza zrcala svijesti, u za druge nedohvatnim daljinama, rijeka života nečujno žubori, iskre kapljice kao ljubavno znanje, neizgovorene, tek naslućene tajne o kojima mi boginja u meni o vječnosti govori.

Montag, 25. Juli 2011

Ti nisi moj, ti si moja ljubav...






Mi nikada nismo imali vremena u nepokretnim nedeljnim jutrima ostajati u postelji i željeti da nedelja nikada ne prođe. Mi nikada nismo uživali u jutarnjoj kavi i mrvicama između jastuka i plahte. Mi nikada nismo pili šampanjac još ošamućeni od noći pune nježnosti. Mi nismo znali našim željama darovati oblik, a željeli smo vječnost i neuništivost. Željela sam Tvom imenu pokloniti budućnost dozvolivši plimi strasti da oplahne pupoljke života. Osjetih treperenje makova u maju i grč zemlje i osvetu neba. Na purpurnoj livadi mrtvih snova dozvolih tvom očinstvu da odsanja san bez mene. Tvoj život danas sazrijeva u orbiti druge žene, a moja ljubav je drugačija od njene. Iskrenija? Nježnija? Nedohvatljivija? Ne, to je moja ljubav, ljubav bez davanja i uzimanja, bez prostora i vremena. Ti nisi bio moj i ja ne želim biti tvoja, želim tek doživjeti ljepotu i veličinu potpunog utapljanja u sreću. A sreća je ljubav! Ti nisi moj, ti si moja ljubav! Ne želim u svakodnevici biti raskršće tvojih želja, start za puteve tvojih težnji, ne želim tvoje povratke u matičnu luku snova. Želim samo ljubav, a ne sajam gdje ćemo prodavati osjećaje, razmjenjivati uzbuđenja, vagati nježnosti. I zato, dok ti u orbiti druge žene gubiš snagu u vječnom dokazivanju svojeg postojanja, ja u mojoj ljubavi postajem bogatija, snažnija, sretnija. Ostala je netaknuta u onom djeliću mene koji, evo pronalazim tek utopljena u sjećanjima na tebe, ljubavi moja. Ljubavi sam darovala proporcije tvoga tijela, onaj koga volim me gleda tvojim očima, ljubav je haljina koju oblačim, jezero u kojem se kupam, nektar koji pijem, med koji kušam, osjećanje osjećaja koje živim. Ne znam koliko sam ranjiva, ne znam mogu li plakati zbog ukradenog vremena ili izgubljenog sna, ali znam da imam ljubav i ljepotu potpunog pripadanja njoj.

Zbirka pjesama "Odakle dolazi ljepota" Zagreb 1987. Dijana- Jelčić- Starčević.

http://umijece-vremena.blogspot.com/
http://nebesko-vreteno.blogspot.com/



 

Keine Kommentare: