taj odbjegli titraj Kronosova oka skriven u dubini mene, u još uvijek nepoznatim širinama, u nepreglednim osjećajnim pustinjama blješti očima tuđim nevidljivo zdanje, čudesna zgrada sanjanih istina, kristalni dvorac umom zaboravljenih susreta, drhtava riznica puna lijepih sjećanja. Tu iza zrcala svijesti, u za druge nedohvatnim daljinama, rijeka života nečujno žubori, iskre kapljice kao ljubavno znanje, neizgovorene, tek naslućene tajne o kojima mi boginja u meni o vječnosti govori.

Mittwoch, 13. Juli 2011

Sinestezija, ljubav ogrnuta melodijom sna...





Oči su poetski nazvane majkom rastojanja, slijedila sam pogled očiju boje sna i osjetila da granice ne postoje, da su one izmišljene titrajima prestrašenog uma. Srce je filozofski nazvano svetim gralom, sretna sam što ispijah kapljice svete krvi i što se opijah nektarom bezvremena. Osluškivla sam riffove nebeske gitare, gledala zagrljaj svjetla i tmine i vidjela izrastanje kristala vremena, doživjela postojanje u svjetlosnom zagrljaju univerzuma. Na kartama ucrtanim titrajima spoznaje doživjeh amplitude novih puteva. Sjene tmine su nestajale odbačene snagom jedine istine, istine srca. Čula sam tišinu tišine sudjelovanja u zagrljaju vječnosti i trenutka. Prostor- vrijeme se širio madrigalom srednjovjekovne poezije i tvorio zaokruženost poetičnog postojanja. Granice postadoše tek zagrljaj paralenih svemira, fontana svjetlosti iznjedrena iz titraja srčanih zalisaka. Sreli smo se na ekliptici života i uronili u vječnost trajanja u božjem snu. Srce je izrlaslo iz svakodnevnih otkucaja i uranjalo u ritam života. Ljubav se ogleda u kapljicama fontane vječne mladosti. Srcem se bolje vidi šapuće mi ruža sa planete na kojoj sunce nikada ne zalazi. Vjerujem joj. Stvarnost se objavljuje titrajima sunčeve svjetlosti. Sretna sam jer smo se susreli na meridijanima beskraja i zagrljajem duše i materije izgradili kristalni zamak u kojem samo ljubav stoluje. Istina istine kozmičkih zakona se siluetom ljubavi dokazuje u našim srcima. 





Keine Kommentare: