taj odbjegli titraj Kronosova oka skriven u dubini mene, u još uvijek nepoznatim širinama, u nepreglednim osjećajnim pustinjama blješti očima tuđim nevidljivo zdanje, čudesna zgrada sanjanih istina, kristalni dvorac umom zaboravljenih susreta, drhtava riznica puna lijepih sjećanja. Tu iza zrcala svijesti, u za druge nedohvatnim daljinama, rijeka života nečujno žubori, iskre kapljice kao ljubavno znanje, neizgovorene, tek naslućene tajne o kojima mi boginja u meni o vječnosti govori.

Dienstag, 12. Juli 2011

Poetika sna...





Blaženo jutro koje padaš
sa snopom svjetla u tu sobu,
već nema smrti da mi zadaš,
no vrati ljubav ovom Jobu.

Tin Ujević

Pritajena opasnost za svakog čovjeka je da postane žrtvom tuđih zlih misli.
U misaonom dijalogu s vama dragi moji prijatelji često se izgubim u rijeci vaših misli, ali vaše misli dragi moji su bile istovremeno i lijek mojoj uznemirenoj duši, cjediljka za sunce u vremenu tame. Poezija je jedino što pruža otpor svijetu gdje svaka druga vrsta otpora bezizgledna. Poezija ne mora održati obećanje, dato u momentu slabosti ili straha, dato u obliku osude, vapaja tuge, izraza sreće, ali ona postoji i postaje svjedokom naših unutarnjih refleksija. Poezija je kristalna riznica, radosna kupka ljepote. Sakrivena u svjesti poete, ona postaje njegova snaga, njegova volja, želja, ponekad neostvareni san. Utapljam se u pjesmama napisanim srcem, Tigrus, Wendy, Shadow, Zemlja, Cune, treperave tuge i sreće, ljubav na dlanovima koji tu ljepotu šalju u eter, duše koje prosipaju svoje bisere ovim čudesnim svijetom. Blješte ti kristali kao najljepše zvijezde na nebu Magicusa. Pjenušava kupka prošlih i sadašnjih života. Moj davni san o stvaranju države sunca u ovom čudesnom univerzumu se, čitajući vaše pjesme, vaše čarobne misli, vaše ljubavi i tuge, vaš život, počeo ostvarivati.

Odgovaram vam stihom.



Toplina vaših riječi
veliko nebesko more
po kojem
sve moje zvijezde
vašim tragovima jezde.

Jutros osjećam vjetar kao
nježne ruke neba
kao nježna milovanja.
Upitah se jednom
tko sam? što sam?
sada osjećam
da trajem u snu i
u tragovima ove čudesne sreće
i žedna pijem kišu te
radosne suze neba
i ne dam životu da ugasi
ovo veliko sunce,
prijateljstvo,
LJUBAV.

To je tvoja zemlja, pomislih, osjetih je u sebi i sretna sam, beskrajno sretna.




Keine Kommentare: