taj odbjegli titraj Kronosova oka skriven u dubini mene, u još uvijek nepoznatim širinama, u nepreglednim osjećajnim pustinjama blješti očima tuđim nevidljivo zdanje, čudesna zgrada sanjanih istina, kristalni dvorac umom zaboravljenih susreta, drhtava riznica puna lijepih sjećanja. Tu iza zrcala svijesti, u za druge nedohvatnim daljinama, rijeka života nečujno žubori, iskre kapljice kao ljubavno znanje, neizgovorene, tek naslućene tajne o kojima mi boginja u meni o vječnosti govori.

Freitag, 8. Juli 2011

Klepsidra svijesnosti...





Vrijeme je ono što ne možemo dotaknuti, vidjeti, čuti niti omirisati. Ono je  čudesna svjetlosna dimenzija sastavljena od zrnja trenutaka, vječnih ključara našeg nutarnjeg univerzuma. Predajem se dionizijskoj opijenosti trenutka buđenja. Sinestezija osjećaja se širi cijelim bićem. Mirisi ovog ljetnog praskozorja dodiruju misli i pretvaraju ih u sonatu od snova. Ideokinetička slika dominira mojim nutarnjim svemirom. Ležim na žalu na kojem sam kao djete gradila kule od pjeska, ćutim zrnca koja se prelijevaju kroz klepsidru svijesti  i osjećam ljepotu postojanja u biverzumu sna. Nutarnje sunce osvjetljava tamne koridore podsvjesti, rastapa ledeni omotač željenog zaborava i odnosi me zlaćanim tragom na sprud smiraja. Jakovljeve školjke se otvaraju i prosipaju biserje koridorima spoznaje.  Anatomija destruktivnosti prerasta u tajnoviti svijet novih osjećanja osjećaja. Duša i srce u suptilnom zagrljaju grade kristalni zamak postojanja. Na vratima spoznaje nevidljiva ruka umnoga u meni ispisuje knjigu života. Sve tuge, patnje i nesretna stanja pretače u zvjezdana slova nutarnjeg neba,  tugaljive pjesame iz vremena oluje ruža odjeva odorom sretnog trenutka.  Duša piše antologiju vremenu provedenom s tobom. Zaustavljena u svom širenju tmina prohujalog vremena se prelijeva u sjaj toploga zlata. Oživljavam krug boli da bih iz njega izašla okupana mladim trenutkom lakoće postojanja u Kairosovom carstvu. Boli i patnja nisu bol i patnja ako ih ti ne učiniš bolom i patnjom, osjećam stih davno pročitane pjesme kao ključ ka vratima sreće. Odbacujem sve privide nekadašnjih tuga i ćutim čulnost umijeća življanja na stazama ka zvjezdama. Mramorna statua mojih sumnji se rastače u dinamiku kristalnog vretena koja me sjedinjuje sa vulkanom želja. Erupcija nutrine se prelijeva horizontom spoznaje i uranja u srce, budi pamćenje i prelijeva ih iz oceana sna, u Mnemozininu rijeku lijepih uspomena.  Obrnuti proces, drugačiji od prirode, staza ljubavi kojom koračam se objavljuje u tajnama čarobnjaka koji su stvarali ljubav. Na obali tajanstvenosti drevnih snoviđenje pronađoh ključara podsvjesti, na njegovim dlanovima dotaknuh zlaćani ključić kojim otvorih kapije zaborava i oslobodih se neproživljenih strahova. Srcem se bolje vidi, sjetih se šapata ruže sa planete na kojoj sunce nikada ne zalazi i osjetih da se istina krije u kaležu života, u nezaustavljivom ritmu vječno budnog srca. Osluškujem pretakanje klepsidre svjesnosti i čujem šapat ljubavi, probudi me da s tobom doživim svitanje mladoga dana na levantu spoznaje.  

"Umijeće svakodnevnog pokreta" Dijana Jelčić, Kapitol, Zagreb, 2006.

http://umijece-vremena.blogspot.com/ 
http://nebesko-vreteno.blogspot.com/  


Keine Kommentare: