taj odbjegli titraj Kronosova oka skriven u dubini mene, u još uvijek nepoznatim širinama, u nepreglednim osjećajnim pustinjama blješti očima tuđim nevidljivo zdanje, čudesna zgrada sanjanih istina, kristalni dvorac umom zaboravljenih susreta, drhtava riznica puna lijepih sjećanja. Tu iza zrcala svijesti, u za druge nedohvatnim daljinama, rijeka života nečujno žubori, iskre kapljice kao ljubavno znanje, neizgovorene, tek naslućene tajne o kojima mi boginja u meni o vječnosti govori.

Freitag, 8. Juli 2011

Čudesnost dlanova sna...








Noćas sam slušala tihovanje tvoga srca. Čudsenost tišine se pretvarala u viziju neizrečivosti neispisanog almanaha ljubavi. Na dlanovima sna je izrastala ruža slivena iz toplog zlata. Riječi su bile leptiri nad Elizejsim poljanama žudnji. Iza spuštenih trepavica vidjeh vrtloženje tvojih šapata na ljubičastom obzoru sna. Sunce nam je ucrtavalo put iznad dalekih planina tmine i zaglušivalo grmljavinu pobješnjelih oblaka koji pokušavahu prodrijeti u carstvo sreće. Osjetih smirenje vidjeviši vrata riznice tvojih uspmena. Ona se otvaraju samo iznutra, šapnula mi je čarobnost tvog vremena. Zaustavih se na kristalima želja i pričekah titraj kojim si me pustio u dubinu srca. Vidjeh uskovitlanost tvoga slatkoriječja koje se kao jato rajskih ptica spuštalo na moje usne. Zenit je blještao snom. Prevarili smo mrak dokazujući da ne postoji tamna strana mjeseca, da je tama tek iluzija vrtloga vječnosti. Pružih dlanove ka kralju visina i osjetih toplinu tvojih milovanja. Bio je san u snu, srce je otkucavalo podne čežnji i otvaralo svoja okna da možeš uroniti u beskrajnost njegovih želja. Tvoje oči su ispijale zlaćani nektar Heliodora i pretakale ga u okus meda kojim si hranio žudnju. U tišini vizije čudesnosti žuđenog zagrljaja osjetih pretakanje tijela u podavanje lakoći postojanja u činu vječnih snoviđenja. Kada je Helio na levntu najavio praskozorje mladoga dana, taktilnost dlanova sna se pretvarala u javu. Otvorih oči i na uzglavlju vidjeh osmijeh tvog još usnulog srca. Zar smo sanjali isti san, upitah te bezglasjem uzdrhatale duše. Sanjali smo ono što ću jutros pronaći u dubini tvoga pogleda, šapnuo si bezglasjem srca.



Keine Kommentare: