taj odbjegli titraj Kronosova oka skriven u dubini mene, u još uvijek nepoznatim širinama, u nepreglednim osjećajnim pustinjama blješti očima tuđim nevidljivo zdanje, čudesna zgrada sanjanih istina, kristalni dvorac umom zaboravljenih susreta, drhtava riznica puna lijepih sjećanja. Tu iza zrcala svijesti, u za druge nedohvatnim daljinama, rijeka života nečujno žubori, iskre kapljice kao ljubavno znanje, neizgovorene, tek naslućene tajne o kojima mi boginja u meni o vječnosti govori.

Sonntag, 21. August 2011

Albo lapillo notare diem...






Bijelom svjetlošću upisujem ovaj dan u brevijar snova. Luna me promatra osmjehom mladenke odjevene u odoru nevinosti. Nebo se usedmostručilo i otvorilo kapije sreće. Oh kako volim ovaj dan. Neizgovorene riječi sada kaplju kao suho zlato i pretaču se u antologiju ljubavi. Čujem govor cvijeća. Grliš me smisaonom lakoćom suštine tvoga bića. Daruješ mi toplinu prekaljenu iz sunca, slivenu u biverzum ovoga trenutka. Na usnama ćutim okus meda ukradenog iz nebeske košnice i pretočenog u kalež tvoje duše. Sjedimo na terasi i promatramo ples zvijezda, dok lahor donosi miris prepolovljene noći. Na tornju crkve odzvanja ponoć. Uranjamo u nedelju okupani kapljicama svete krvi. Maglovito se sjećam crnih misli u noćima samoće, vremena kada sam bježala od bijele boje jer si bolovao u bjeloj kući u perivoju na kraju grada. Sada volim bjelinu Lunina osmijeha i njeno zrcaljenje u dubini tvog ćilibarskog pogleda. Odjevam Albu novokrštenja, crne misli nestaju iz sjećanja, osjećam sretna sam. Čuvaj ovaj san, šapućeš mi bezglasjem sreće. Čuvajmo ga zajedno!





Keine Kommentare: