taj odbjegli titraj Kronosova oka skriven u dubini mene, u još uvijek nepoznatim širinama, u nepreglednim osjećajnim pustinjama blješti očima tuđim nevidljivo zdanje, čudesna zgrada sanjanih istina, kristalni dvorac umom zaboravljenih susreta, drhtava riznica puna lijepih sjećanja. Tu iza zrcala svijesti, u za druge nedohvatnim daljinama, rijeka života nečujno žubori, iskre kapljice kao ljubavno znanje, neizgovorene, tek naslućene tajne o kojima mi boginja u meni o vječnosti govori.

Montag, 1. August 2011

U krajoliku krugograda...






U rondou svevremena se smijenjuju noć i dan, plava ljepotica nas svojim vrtloženjem odnosi sveprostorom u bezprostornost postojanja u snovima. Množe se snovi iznjedreni iz zagrljaja pjeska i pjene i ostavljaju neizbrisive tragove u dubinama  našeg podmorja. Stojimo u ružičnjaku snova na obali nekog nepoznatog oceana i u pjesku ispisujemo poeziju trenutka. Vjetar sišao sa orkanskih visova svjesti briše slova na žalu sumnji i upisuje ih na svod našeg krugograda. Šapnuo si mi, sanjao sam noćas da te nema. Jesi li bio tužan?, upitah te srcem. To je bio samo ružan san, odgovorio si mi nježniom kružnicom tvojih dlanova. Iz Jakovljeve školjke izranja novi san i pretače slova u biserje kojim se sidrimo u luci najljepšeg krajolika osjećanja. Srca titraju ritmom zagrljaja kojim zaokružujemo dvokružje u univerzum boja. Sve neboje zaiskriše spektrom otrgnutim iz kristalnog mosta između neba i zemlje. U tvojim očima se zrcali vatra početka, ekspozija svjetlosti raspuknuta u ideje Platonovog uma, preobražena u bijele golubice koje nam donose zlaćani prah ponoćnog sunca. Na tvojim usnama se obajvljuje utopija zemlje smiješka i zatvara krug između mene i tebe u dvokružje našeg sna. Krug do kruga iznjedren iz kružoka mudrosti iskri svjetlosnom dimenzijom prostorne-. vremenosti u kojoj osjećamo snagu zrnca pjeska na kojem se zrcali rosa svakog praskozorja svijesti. Sa levanta Helio uranja u trenutak ove predivne ideokinetčke slike u kojoj se sretna budim osmišljena postojanjem u osunčanom krajoliku našeg krugograda. 

   


Keine Kommentare: