taj odbjegli titraj Kronosova oka skriven u dubini mene, u još uvijek nepoznatim širinama, u nepreglednim osjećajnim pustinjama blješti očima tuđim nevidljivo zdanje, čudesna zgrada sanjanih istina, kristalni dvorac umom zaboravljenih susreta, drhtava riznica puna lijepih sjećanja. Tu iza zrcala svijesti, u za druge nedohvatnim daljinama, rijeka života nečujno žubori, iskre kapljice kao ljubavno znanje, neizgovorene, tek naslućene tajne o kojima mi boginja u meni o vječnosti govori.

Sonntag, 21. August 2011

Paukova mreža...






Sunoćavanje grli budnost, ljepotom omamljuje čula i uvodi ih u neiskustvenost dolazeće noći. Na obzorju odlazećeg dana cesar svemirskih visina pretače svoju uzavrelost u blagost tihovanja  srebrene Lune. Promatram okno prozora dnevne sobe. Pauk dolutao ni od kuda kukiča mrežu oblikujući je u raspelo sa aurom Krista u središtu. Čarolija umiranja i rađanja se događa pred mojim očima. Umijeće neupisano u povijest umjetnosti se širi oblokom okrenutim prema zapadu. Magiju tog veličanstvenog trenutka je prekinula zalutala mušica koja postade žrtva te kratkotrajne ljepote. Raspelo se pretvaralo u korito rijeke zaborava i gutalo život. Vidjeh umiranje na spretno satkanoj mreži vjerovanja. Dotaknuta neočekivanom okrutnošću moja svijest otvori vrata galerije sjećanja, misaono- osjećajne slike oživješe ideokinezom bolnih uspomena. Vrijeme se pretakalo iz jučer u sutra, a danas je bilo zaleđeno u shadow of lier na stazama koje nisu vodile nikamo. Teško je pronaći puteve ka izvorištu ljepote kada te obsjeda neiskrenost ogrnuta odorom slatkoglasja. Zaluđena sjajem bižuterije varljivog izričaja zakoračih u nepoznati svijet i slušah zvuke žalopojki jednom već davno odbjeglom srcu. Opijelo koje slušah na margini svijesti se uvlačilo kao opijum u dubinu duše i ja ne osjetih varljivost tih tužaljki. U geomoteriji nestručne arhitekture hrama vremena nisam očutila  ružnovito slaganje stakalaca na vitražu duše, zamke prelamanja nepostojeće svjetlosti, tmine u koju sam na koncu upletena. Pogledah još jednom umiranje na raspelu vjerovanja pretočeno u rijeku Danteovog pakla. U poslijednjim kapljicama toploga zlata vidjeh uzašaće ljubavi. A pauk nezasitan u svojoj pohlepi i dalje vreba plijen, provocira i u pritaji čeka trenutak nepažnje u kojem će napasti  žrtvu, samljeti je svojim spretnim pipcima i odbaciti u zaborav. Stojim u zavjetrini ružnog sna oslobođena ali tužna. Sunce nestaje iz vidokruga, slika ubijanja časti se prelijeva u nijanse ljubičastog sutona. Bijela Luna otvara vrata svoga hrama i prosipa spokoj blagostanja, smiruje ustrašena čula. Nevidljiva ruka naklonjene mi sudbine prebire po klavijaturi nebeskog pijana. Osluškujem zvuke fantazije dolazeće noći i sretna sam.

http://umijece-vremena.blogspot.com/ 
http://nebesko-vreteno.blogspot.com/  


Keine Kommentare: