taj odbjegli titraj Kronosova oka skriven u dubini mene, u još uvijek nepoznatim širinama, u nepreglednim osjećajnim pustinjama blješti očima tuđim nevidljivo zdanje, čudesna zgrada sanjanih istina, kristalni dvorac umom zaboravljenih susreta, drhtava riznica puna lijepih sjećanja. Tu iza zrcala svijesti, u za druge nedohvatnim daljinama, rijeka života nečujno žubori, iskre kapljice kao ljubavno znanje, neizgovorene, tek naslućene tajne o kojima mi boginja u meni o vječnosti govori.

Donnerstag, 18. August 2011

Samoriječje srca...






U  prozračju samoriječja srca slutim ljepotu dušozorja, svitanje puno kapljica sna. Promatram tu tajanstvenu igru podsvjesnosti i svjesnosti, vidim kapi žuđenih vrtloženja kako klize oblokom duše i slijevaju se u dubinu nutrinskog podmorja. Ti još spavaš i ne slutiš moje nagnuće ka tvome nebu. Ćutiš li ljepotu ovog jutrenja na dlanovima ostvarujuće mogućnosti nedosanjanih snova? U arkadama oblaka se nazire poezija dolazećih kiša u odlazećem solariumu ljeta. Svemoćnost ljubavi izranja iz oblaka i prosipa toplo zlato na postelju još toplu od protekle noći. Čarolija zagrljaja traje kristalnim sjajem na obnaženim tijelima položenim na planet na kojem sunce nikada ne zalazi. Ljubim tvoju snenost i uvlačim se u paperjasto tkivo tvoga srca. Osluškujem njegovo samoriječje puno udrhtalosti duše koja na zidovima hrama zbilje rapsodiju vječnoj sreći piše. Trenuci nježnih susreta nisu prestali, sjećanja još uvijek oplemenjuju moju dušu dahom bezuvjetne ljubavi. U galeriji uspomena vidim tebe i mene u ulici snova, vidim naše zrcaljenje u oknu draguljarnice u kojoj se odigravala bezglasna igra uranjanja u vječnost sna, igra sanjara o romantici koja ne smije, koja nikad neće prestati.

http://umijece-vremena.blogspot.com/
http://nebesko-vreteno.blogspot.com/






Keine Kommentare: