taj odbjegli titraj Kronosova oka skriven u dubini mene, u još uvijek nepoznatim širinama, u nepreglednim osjećajnim pustinjama blješti očima tuđim nevidljivo zdanje, čudesna zgrada sanjanih istina, kristalni dvorac umom zaboravljenih susreta, drhtava riznica puna lijepih sjećanja. Tu iza zrcala svijesti, u za druge nedohvatnim daljinama, rijeka života nečujno žubori, iskre kapljice kao ljubavno znanje, neizgovorene, tek naslućene tajne o kojima mi boginja u meni o vječnosti govori.

Freitag, 5. August 2011

Labirint ljubavi...





Na koordinatama srca, u našem misaono- osjetilno- osjećajnom labirintu se krije vrtlog svjetlosne dimenzije, Ariadnina nit koja nas spaja sa zvijezdom pod kojom smo rođeni. Osluhnimo zvjezdani šapat našeg nutarnjeg neba, tada čujemo misao o postanku svijeta, o izvoru ljepote, o treptajima koji se šire sa te vrulje i postaju naše vijeme i naš prostor. Kada zakoračim labirintom ljubavi prepuštam se omamljujućim mirisima koje si preosuo uvlačeći me sve dublje i udublje u koridore tvog svemira. U središtu tvoga sna se krije misaono osjećajna slika ljubavi koja titra strunama zlaćane topline tvoga bića. U tvojim očima se zrcali univerzum mojih žudnji, u zrcalima koja otrkivam lutajući kaleidoskopom tvoje svijesti se ogledaju odrazi tvoje duše. Sretna sam kada srzozorju ugledam jantarne kristale u kojima se utapljam kao leptirica. Titrajima svilenkastih krila ispisujem pjesmu na tvojim usnama i pretačem je u dubinu tvoga srca. Izgubljena u vilinskoj šumi tvojih misli pronalazim uvijek novo nadahnuće i skladam baladu koju prepuštam glasu moga nutarnjeg rapsoda. Dedalus mi se smiješi iz legende i šapuće tajnovitu bajku iznjedrenu iz prvog labirinta. Vidim Tezeja i Ariadanu kako se sretni grle  na oltaru života koji su ljubavlju oplemenili. Znamenje tvoga postojanja u mom osjećajnom labirintu se iskri ikonama svetosti tvoga srca i pretače koridorima srca i tka svilenkastu nit sna koja nas uvijek izvodi pod koplja dnevne svjetlosti.   Tvoj glas je sneni blistavi dragulj, dijamant neprocjenjive vrijednosti koji me tihovanjem odnosi u ljubičaste snove. Tvoj pogled odaje snagu tvoga dalekovida, esecijalnost tvoje svijesti i konciznost tvoje spoznaje. U labirintu tvog misaonog carstva pronalazim uvijek nit vodilju ka riješavanju mojih nutarnjih stanja, slijedim kralježnicu planete na kojoj sunce nikada ne zalazi. Sjedinjujem u sebi znanje i vjerovanje, mislim vrijeme i osjećam njegovo titranje u sebi, utapljam se u beskrajnoj prostornosti osjećajno- osjetilnog univerzuma, u vrtlogu oluje ruža, u labirintu izgrađemom od latica kristalnih cvjetova iz kojih  izranja zagrljaj duše i materije, anime i animusa,  ljubav ogrnuta zlaćanim velom istine.





Keine Kommentare: