taj odbjegli titraj Kronosova oka skriven u dubini mene, u još uvijek nepoznatim širinama, u nepreglednim osjećajnim pustinjama blješti očima tuđim nevidljivo zdanje, čudesna zgrada sanjanih istina, kristalni dvorac umom zaboravljenih susreta, drhtava riznica puna lijepih sjećanja. Tu iza zrcala svijesti, u za druge nedohvatnim daljinama, rijeka života nečujno žubori, iskre kapljice kao ljubavno znanje, neizgovorene, tek naslućene tajne o kojima mi boginja u meni o vječnosti govori.

Donnerstag, 25. August 2011

Iščeznuće tugovanja...




Doletjela je na moj dlan sa crvenom ružom u kljunu, golubica mira, cesarica sreće, rođena iz zagrljaja pjeska i pjene, izronjena sa oceanskog dna na pješčani žal između vremena i prostora. Gugutni sedefni zagrljaj tebe i mene, blješteća bjelina utjelovljena trenutkom u vječnost objavljuje iščeznuće tugaljivosti i uskrsnuće vječne radosti. Radosna niska šapata ljubim, volim, čeznem, žudim utkana u dijadem njene kose, u aureolu  koja njeno obličje preobražava u svetost ljubovanja. Ponekad ugnježdena u kukuljicu svilenka, ona se rađa kao leptirica i uzlijeće ka svodovlju strasti ostavljajući iza sebe blješteći trag srcoznoja. U zanosu kadkada nestaje u ciboriju žudnji i kupa se u crvenom vinu koje pretače u ljuveni jezik zarobljenosti u perivoju snoviđenja. Ljubomorno čuvam cesaricu sreće, odjevam je  srebrom pretočenim iz Lunina hrama, zlatom Venerina sjaja, purpurom Aurorine zornice, jantarom tvojih očiju. Zauzvrat ona gasi tmine tugaljivih dana, pripitomljava zmijolike boli, razbija oblake ljutnje da nutarnje nebo ne prosikće munjevitim bljeskom. Fortuneta se smiješi i odvodi me na izvorište ljubavnih tajni, grli me sunčanim blagom, ognjem iznjedrenim iz iskona sna. Dahom iscjeljenja suze duše pretvara u dragulje postojanog sjaja, u rapsodiju žuđene ljepote, u puninu ljuvenog izričaja, u cjelinu sretnovitog beskraja. 



1 Kommentar:

Anonym hat gesagt…

Neka ti bijela golubica svakoga dana spusi na ruku crvenu ružu za tvoju divnu poeziju xy.