taj odbjegli titraj Kronosova oka skriven u dubini mene, u još uvijek nepoznatim širinama, u nepreglednim osjećajnim pustinjama blješti očima tuđim nevidljivo zdanje, čudesna zgrada sanjanih istina, kristalni dvorac umom zaboravljenih susreta, drhtava riznica puna lijepih sjećanja. Tu iza zrcala svijesti, u za druge nedohvatnim daljinama, rijeka života nečujno žubori, iskre kapljice kao ljubavno znanje, neizgovorene, tek naslućene tajne o kojima mi boginja u meni o vječnosti govori.

Montag, 8. August 2011

Tragovi u pjesku vremena...







Vjetar je brisao suze sa naših lica, venera ih je zlatila sjajem ljubavi, mjesec nam je srebrio pute u noćnim tminama, tišina neba nas je grlila zaglušujući bubnjeve šamana koji slavili tvoj dolazak. Iz daljine je dopirala pjesma drevnog rapsoda, a mi smo u slutnji tražili mirise kalopera da ublažimo bol. Riječi su gubile svoje pravo značenje, pretakale su se u bujicu smaragdne rijeke u čijoj dolini smo naučili slušati tišinu. U snu vidjeh crnu ružu i osjetih ubod bodeža u srcu. Crne ptice su slijetale na stari grab ispred našeg prozora i prisjećale na scene iz filma Snjegovi Kilimanđara. Osjećala sam se kao ranjena Cintia koja umire u zagrljaju ljubavi. Vrač iz nepoznatog plemena je plesao svoj izcjeljujući ples oko tvoje duše. Bila sam mu zahvalna. Ono nešto bezimeno što je u meni raslo je dobijalo oblike podsvjesnih žudnji koje su postajale vidljive želje. Sve obmane nestadoše u plamenim jezicima vatre koju zapalih na oltaru života. Daljine daljine, te nedohvatne blizine se slijevaše u pjesmu šamana vremena. Noć prije tvog rođendana se pretvorila u noć utvara. Bojala sam se da će nestati tvoji tragovi sa  pjeska našeg vremena. Promatrala sam oteklinu na tvom vratu i vidjela bujanje zločudnog tkiva. U sjećanju se vrtio film u podnožju velike planine. U samoći te samotne noći se usudih učiniti inače nazamislivo, dotaknuh oštricom noža mjesto tvoje boli i otvorih vrata spasenja. Otvorio si oči i s osmjehom u suznom oku šapnuo, bol je nestala. U praskozorju tvog rođenja vidjeh kako crne ptice odlijeću iz našeg vremena, vrač iz nepoznatog plemena je odlazio cestom koja nije vodila nikamo, bubnjevi smrti utihnuše i ja  šapnuh,  Sretan ti rođendan dječaće očiju boje sna.


Keine Kommentare: