taj odbjegli titraj Kronosova oka skriven u dubini mene, u još uvijek nepoznatim širinama, u nepreglednim osjećajnim pustinjama blješti očima tuđim nevidljivo zdanje, čudesna zgrada sanjanih istina, kristalni dvorac umom zaboravljenih susreta, drhtava riznica puna lijepih sjećanja. Tu iza zrcala svijesti, u za druge nedohvatnim daljinama, rijeka života nečujno žubori, iskre kapljice kao ljubavno znanje, neizgovorene, tek naslućene tajne o kojima mi boginja u meni o vječnosti govori.

Samstag, 13. August 2011

Znamenje ljubavi...




Na dlanu tvog bitka se zrcale zlaćani putevi kojima se kao Jakovljevim ljestvama uspinjem ka vrhu svjetlosne planine. Na dlanu moga trenutka se zrcali lik tvoga čudorječja. Svojim dahom si izbrisao zadnje znakovlje tuge sa maglovitog okna duše, pomaknuo zavjesu ništavilosti sa slike u kojoj danas vidim odraz ljubavi. Moje umorne korake si dotaknuo dušom gazele koja se krila na tvojim dlanovima. Danas u procvjetalom vremenu osjećam mirise oranžerije tvoje zrelosti, berem plodove u ljetnim sutonima i kušam slador tvojih usana. U tvojim očima se zrcali zlatni pjesak u kojem ispisah poeziju ruža sigurna da će tu ostati neispravljana, iskonski čista.Ogledam se u jantarnom sjaju tvoga pogleda i osluškujem tišinu tvoga svemira koja mi šapatom uzdaha odaje istinu našeg dostatnog milosrđa u pohotnosti želja. Toplo zlato se slijeva u zagrljaj i miluje uzdrhtale strune žuđenih sanja i pretače ih iz  jučer u sutra da se ljepota nikada ne zaustavi, da fontana ljubavnog pića ne presahne, da zanos ne prestane. Tvoje oči su znaci neprolaznosti u prolaznosti racvjetanog vremena, simboli vječnosti preslikani na nebo mojih uspomena. Na tvome čelu blješti znamen svetišta u kojem probudismo čulnost čudotvornosti Erosove snage i Afroditine ćutljivosti. Dok oko nas tunji život mi se kupamo u Kastalskom izvoru, uranjamo u mirišljavu kupku bunike i lovora, mahnitamo u dvoje pred Apolonovim hramom i  živimo ljubav.



Keine Kommentare: