taj odbjegli titraj Kronosova oka skriven u dubini mene, u još uvijek nepoznatim širinama, u nepreglednim osjećajnim pustinjama blješti očima tuđim nevidljivo zdanje, čudesna zgrada sanjanih istina, kristalni dvorac umom zaboravljenih susreta, drhtava riznica puna lijepih sjećanja. Tu iza zrcala svijesti, u za druge nedohvatnim daljinama, rijeka života nečujno žubori, iskre kapljice kao ljubavno znanje, neizgovorene, tek naslućene tajne o kojima mi boginja u meni o vječnosti govori.

Mittwoch, 24. August 2011

Oživjela čarolija...






Tražila sam te u snovima, u oblacima, u nenapisanim pjesmama koje se rađaše kao đerdani omotani oko vrata vremena. Tražila sam te u srcozorjima ljubičastih ruža koje posadih u perivoju čežnji. Tražila sam te u kapljicama rose na baršunu travnjaka prostog u arboretumu žudnji. Tražila sam te u spiralnom plesu kristalnog vretena vječnosti koje nosih u duši. Sanjala sam te u besanim noćima koje dijelih sa čarobnicom zamka čulnosti i opsjenarom odaja budnosti u kojima se gubio trag darovane mi čarolije. Sretala sam te u začaranosti svjesti koja je odisala nepoznatim mirisom i omamljivala me čujnošću melodije tvoga glasa. Voljela sam te podatnošću tihovanja žene u meni, jecajem tišine uzavrele u torzu želja. Govorila sam ti jezikom pupoljaka koje sam skrivala u osrčju i njegovala za dan susreta. Osjećala sam da ćeš ih zalijevati poezijom suza i da će one procvijetati u ljubičaste ruže objavljujući svetozorje ljubavi. Lebdjela sam nevinoću djeteta iznad koridora vremena i čekala da tvoj lik izroni iz magličastih snoviđenja. Došao si iznjedren iz aquarela koji oslikah žudnjama, oživio si imresionizmom čežnji, zarobio si me dlanovima nježne vječnosti i zatvorio u kristalni krug ljubavi.


U vatrometu novonastajućih boja vidjeh naša srca u plesu sa svim sretnim srcima univerzuma. Danas ispijamo kapljice sreće sa izvorišta ljubavi i volimo blještava praskozorja i ljubičasta sunoćavanja u ružičnjaku života.

     




1 Kommentar:

Anonym hat gesagt…

Sretna si,nadam se u tvom ružičnjaku života.....xy.