taj odbjegli titraj Kronosova oka skriven u dubini mene, u još uvijek nepoznatim širinama, u nepreglednim osjećajnim pustinjama blješti očima tuđim nevidljivo zdanje, čudesna zgrada sanjanih istina, kristalni dvorac umom zaboravljenih susreta, drhtava riznica puna lijepih sjećanja. Tu iza zrcala svijesti, u za druge nedohvatnim daljinama, rijeka života nečujno žubori, iskre kapljice kao ljubavno znanje, neizgovorene, tek naslućene tajne o kojima mi boginja u meni o vječnosti govori.

Donnerstag, 4. August 2011

Hvala Alius...






Da je znao, da je znao
Da je znao clown stari
Da na svijetu osim scene,
Postoje i druge stvari.

Ne bi nikad, ne bi nikad
Doskakutao u arenu
Ne bi nikad tako tužan
Izigravao sjene sjenu.

S osmijehom u suznom oku
S nešto sreće i nemoći
Sad umire star i tužan
U samoći, u samoći.

Da je znao, da je znao,
Da je znao clown stari
Da su život i arene
dvije sasvim iste stvari.

Ne bi nikad, ne bi nikad
Proskakutao svijetlom binom
Svoj bi nos umjesto šminkom
Rumenio dobrim vinom.

S osmijehom u suznom oku
S nešto sreće i nemoći
Sad umire star i tužan
U samoći, u samoći.

Da je znao, da je znao
Da je znao clown stari
Da za komadićke sreće
Nitko, nitko baš ne mari.

Ne bi nikad, ne bi nikad
Poklanjao svu ljepotu
Drukčije bi tekle stvari
U tom tužnome životu.

S osmijehom u suznom oku.


Zdenko Jelčić



Razuman čovjek teži ka istini, k njoj teži i umjetnost i to je, možda, ona točka u kojoj bi se umjetnost i čovjek mogli susresti. Danas osjetih ljepotu te težnje u zagrljaju portala mudrosti, znanja, vjerovanja i ljubavi. Umijeće življenja satkano od stiha, glazbe i dobrote duša koje tamo srećem. Hvala ti draga Alius što si me vratila u vrijeme prvih susreta, u vrijeme tajnih pogleda i spoznaje da je ljubav najvredniji dar koji nam je poklonila majka priroda.
Bilo je kišno subotnje veče. U ulici heroja na broju trinaest je bilo slavlje. Atelje slikara, u kojem se u to vrijeme sastajala avangarda grada, je bio pun dima i mirisa vina. Ušla sam tiho u polutamu tražeći poznata lica. Žamor i smjeh, veselo dobacivanje me podsjeti na studentske dane. Domaćin me je primjetio prvi. Čestitala sam mu rođendan i predala poklon, paletu uljanih boja koju je trebao da bi svoje misli prenosio na platno. Poredane po zidovima su visile njegove zadnje slike. Iz jednog okvira mi se smješio klaun i luda u meni mu odvrati osmjehom. Stala sam pred sliku promatrajući lice koje mi je u jednom jedinom trenu ispričalo cijeli svoj život. Ne znam koliko dugo sam stajala pred tim uljem zanesena snagom i skladom boja. "Da je znao, da je znao klaun stari........" poznati glas me vrati u stvarnost. Pored mene je stajao stranac iz vlaka, dječak očiju boje sna, dječak koji me je naučio da voda dolazi iz zemlje. Osmjeh na licu i sjaj u dobro poznatim očima pretvoriše trenutak u vječnost. Osjetih žeđ i poželjeh vodu sa izvora i utopih se u pogledu jantarskoga sjaja, u ljepoti svevremeno- svevremenske arene koja život znači. Spoznah da se tu  susreću čovjek i univerzum i svojim titrajima tkaju svilenkasto tkivo umijeća življenja u ljubavi.

http://umijece-vremena.blogspot.com/
http://nebesko-vreteno.blogspot.com/

http://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=11129

 




Keine Kommentare: