taj odbjegli titraj Kronosova oka skriven u dubini mene, u još uvijek nepoznatim širinama, u nepreglednim osjećajnim pustinjama blješti očima tuđim nevidljivo zdanje, čudesna zgrada sanjanih istina, kristalni dvorac umom zaboravljenih susreta, drhtava riznica puna lijepih sjećanja. Tu iza zrcala svijesti, u za druge nedohvatnim daljinama, rijeka života nečujno žubori, iskre kapljice kao ljubavno znanje, neizgovorene, tek naslućene tajne o kojima mi boginja u meni o vječnosti govori.

Mittwoch, 17. August 2011

U kolažu zlaćanih snoviđenja...






U kolažu snoviđenja na zvjezdozidu zlaćanih sanja, u ogledalima želja promatram zrcaljenje lica neke druge mene, one koja je putovala eonima i u fjordovima sjevernog neba tražila osmjeh tvojih ćilibarskih očiju. Orionovo sazviježđe se krilo iza krinke Ivanjske noći i tišinom me uvlačilo u ples Ladarica koje su me spuštale u vilinsku šumu na obzorju dolazećeg ljeta. Odbacih ishitrenu masku sladunjave skrušenosti, lice okupano kapljicama sa djevičanskog izvora i uronih u izvorište žuđene ženkosti. Nebeske oči su me zlatile svojim suzama i isprale tragove licemjernog srama, skidale veo hipokrizije darujući mi osmijeh sretne žene. Na stazi čarobne šume tvoga bića sretoh bezimenog pjesnika koji je u sebi nosio nenapisanu poeziju punu snage vizionara, ispunjenu magijom stiha, čarobnjaštvom vremena, ljepotom sna ljetne noći. Koračali smo bosonogi šušnjem snoviđenja i zaustavili se zagrljaju  ognja novorađujeće žudnje. U čaroliji vremena osjetismo neograničenost bezuvjetnosti ljubavi, trenutak u kojem postoji samo san i život. Šaputao si mi poeziju suza satkanu od kristala prolivenih  iz očiju boje meda, darovao si mi ružu boje meda iznjedrenu iz vrtloženja tvoga srca, poškropljenu suzama radosnicama, sjajem ponoćnog sunca i mirisom tvoga tijela. 

http://umijece-vremena.blogspot.com/ 
http://nebesko-vreteno.blogspot.com/  




Keine Kommentare: