taj odbjegli titraj Kronosova oka skriven u dubini mene, u još uvijek nepoznatim širinama, u nepreglednim osjećajnim pustinjama blješti očima tuđim nevidljivo zdanje, čudesna zgrada sanjanih istina, kristalni dvorac umom zaboravljenih susreta, drhtava riznica puna lijepih sjećanja. Tu iza zrcala svijesti, u za druge nedohvatnim daljinama, rijeka života nečujno žubori, iskre kapljice kao ljubavno znanje, neizgovorene, tek naslućene tajne o kojima mi boginja u meni o vječnosti govori.

Freitag, 5. August 2011

U medresi sna...






Tu smo, mi u Đulistanu arapske poezije, mi izronjeni iz medrese sna, izronjeni iz mirisa jasmina i položeni na latice tek procvale ruže, ti i ja ozrcaljeni u kapljicama vode starih šadrvana, u rosi na vlatima trave đulbašte čežnji, u suzama na licu vremena. Na usnama nam spavaju leptiri, u grudima pjevaju bijele ptice zornicu srcozorjima u krajoliku istkanom od baršunastih obala vječnosti. Riječi se slijevaju u jezerce sreće i postaju vilinske siluete koje pišu ljubavne pjesme. U svakom djeliću sna mi otkrivaš djelić tijela na kojem upisuješ kristalna slova uzbuđenja izronjenih iz šadrvana žudnji. Dodiruješ me zvjezdanim prahom tvojih dlanova i pretvaraš u pepeo iz kojeg uzliječem uvijek nova, a uvijek ista. U tom kratkom umiranju osjećam lakoću postojanja a laticama ruža dolepršalih iz oluje srca. U tvojoj orbiti vjekuje jantarno carstvo cesara koji me čini cesaricom želja. Na pješčanom žalu smaradnog jezerca u kojem cvjetaju lotosi otvaraš bisernice svoje nutrine i pretačeš perle u stih koji mi daruješ u pod sjajem sutonske zvijezde. Grliš me svojim mednim pogledom i bezglasjem svijesti odgovaraš na moja nepostavljena pitanja. Ne, riječi više nisu potrebne, mi se sporazumjevamo pogledima, uzdasima, poljupcima i znamo da je znanje tek lijepo sjećanje, a naša sjećanja su lijepa. 



  

Keine Kommentare: