taj odbjegli titraj Kronosova oka skriven u dubini mene, u još uvijek nepoznatim širinama, u nepreglednim osjećajnim pustinjama blješti očima tuđim nevidljivo zdanje, čudesna zgrada sanjanih istina, kristalni dvorac umom zaboravljenih susreta, drhtava riznica puna lijepih sjećanja. Tu iza zrcala svijesti, u za druge nedohvatnim daljinama, rijeka života nečujno žubori, iskre kapljice kao ljubavno znanje, neizgovorene, tek naslućene tajne o kojima mi boginja u meni o vječnosti govori.

Dienstag, 9. August 2011

Fado jednog sna...






Fado je sudbina, sudbina skupljena u glazbu, pjesmu i ples. Osluškujem moć dalekog čuda koje se iznjedrilo kao komet, kao veliki prasak neba nad dalekom zemljom, nad gradom u kojem je svjetlost nad svjetlima pokazala svoju moć. Objavila se ljepota onkraj sunca koja je modrinu zenita pretvorila u zlaćano nebo vječnog sjaja. Okom viđena čarolija bezuvjetne ljubavi, pretakanje svemirskih paralela u trenutak koji se zauvijek pamti. Rođena iz odbljeska svevremena ona rađa nove univerzume i dokazuje postojanost  bistrine kristalnog sveprostora. Poziva na svemirni ples nutrine iz kojeg izlijeću leptirići svjesti raznose sjeme ljubavi. Titrajući svilenkastim krilima ljepote prosipaju latice otrgnute u oluji ruža i grade puteve ka vječnosti. Iz čežnje valova oceanskih snoviđenja izranja pjenušava bit koja ljubi pjesak i rađa bisere kojima piše povijest rodoslovlja. Darovano rebro rodi ženu i udahnu joj san. Osjetih snagu rađanja na Elizejskim poljima sretnog trenutka. Nevidljiva ruka sa dlanom nježnosti me odnese na planetu vječnoga sunca, u dubinu očiju vječno postojećeg sna. Osluhnuh šapat u glasu vjetra i začuh njen glas, glas majke nad majkama.  I vidjeh čudo podnevne čarolije u ekliptiku sna omotanu, siluetu sjajniju od sunca, osjetih kako na moje usne pretače zlatnu pjenu, oćutih more na usnama, kapljice od riječi i pjesama, govor beskrajne tišine, tihovanje sreće i puninu ljubavi. Trubadur sna prebire po strunama nebeske gitare i pjevuši tugaljivu povijest dalekog naroda sa čijeg neba su blještala čudesa, jedno za drugim se sunčanim slapom slijevalu u dubinu duša i iskrilo ponositošću njihova sna.  Promatram sveprožimajući sjaj sutonske zvijezde, osjećam puninu postojanja u vrtloženju nezemaljskog sjaja, u zlaćanoj spirali koja me grli tvojim dlanovima i preobražava u Aureliju na dverima tvoga svemira.  Čujem dušu pjesme kojom mi nagovještavaš praskozorje svijesti, glas tišine koji guši šutnju opustjelog srca i prelama se zvjezdanim sjajem u dušograd sna. Ćutim, ti si fado mojeg života, bez tebe bih kao leptir lepršala pustinjom, uzaludno tražila cvijet na kojem se iskri netktar ljubavi i gasi žeđ za snovima. Ti si baštinik vječne ljubavi koju mi puninom kaleža svakodnevno daruješ.




Keine Kommentare: