taj odbjegli titraj Kronosova oka skriven u dubini mene, u još uvijek nepoznatim širinama, u nepreglednim osjećajnim pustinjama blješti očima tuđim nevidljivo zdanje, čudesna zgrada sanjanih istina, kristalni dvorac umom zaboravljenih susreta, drhtava riznica puna lijepih sjećanja. Tu iza zrcala svijesti, u za druge nedohvatnim daljinama, rijeka života nečujno žubori, iskre kapljice kao ljubavno znanje, neizgovorene, tek naslućene tajne o kojima mi boginja u meni o vječnosti govori.

Donnerstag, 11. August 2011

Dramaturgija zlaćane noći...






Nebo se sinoć zlatilo jantarnim sjajem pjesnikovih očiju, kapale su suze neba i prelijevale se u naše zagrljaj. Oblaci koji su zaklanjali tu ljepotu su nestajali u nedohvatnim daljinama svemira. U noćima kao što je bila ova uranjam sretna u sjaj zvjezda, a u praskozorijima još sretnija pozdravljam rađanje mladoga sunca. Između ta dva trenutka me ovija zlato nebeskog sjaja. U tom tajanstvenom perivoju se život pretače u svilenkaste niti sjećanja i zaustavlja na postajama koje utkah u lijepe uspomene. To je stanje u kojem vrijeme ne prolazi, ono me dodiruje, miluje, uranja u meine, širi se i dijeli sa mnom svoje tajne. Izlijeće iz opne vječnosti, spušta se u kristalne odaje, kukiča usnulog pjesnika u čipku sna. Vidim siluetu tog nedohvatljivog Boga, smiješi mi se u dubini očiju boje meda, izranja iz latica usnulih ruža, leprša kao nebeska ptica iznad postelje i zlati naša snivanja. Poslije sna u srcozorju svijesti mi se pričinja da sam bila u svetištu u kojem se ne stari, u kojem je trenutak vječnost u kojoj su utkana sva čuda svijeta. Na licu još usnulog pjesnika se zrcali sunčano čudo iz Fatime, iskre suze Svetoga Lovre koje su nas sjednjavale u poeziju nebeske kiše, u zlaćani zagljaj padajućih perzeida. U suglasju simfonije zvjezda osjetismo dah vremena koje je za nas zaustavilo vrtlozenje i planete i dozvolilo nam da se okupamo u kupki žuđenih milovanja. Bilo je kao bajki ispisanoj zvjezdanim slovima čiste duše i ostavljenoj u gradu sanjajućih knjiga. Vječnost se noćas pretočila u san i pretvorila ga u život jednostavan i lijep, u renesansu srcozorja, u ljubav.


   

Keine Kommentare: