taj odbjegli titraj Kronosova oka skriven u dubini mene, u još uvijek nepoznatim širinama, u nepreglednim osjećajnim pustinjama blješti očima tuđim nevidljivo zdanje, čudesna zgrada sanjanih istina, kristalni dvorac umom zaboravljenih susreta, drhtava riznica puna lijepih sjećanja. Tu iza zrcala svijesti, u za druge nedohvatnim daljinama, rijeka života nečujno žubori, iskre kapljice kao ljubavno znanje, neizgovorene, tek naslućene tajne o kojima mi boginja u meni o vječnosti govori.

Montag, 23. August 2010

Varijacije na temu, agonije i ekstaze duše u zemlji velikoga smiješka.




U dalekoj zemlji velikoga smiješka, u snovima davnim, uronih u čaroliju iza zrcala svijesti. Na velikoj pozornici svjetskoga teatra, čudesnoj sceni satkanoj od niti svjetlosti i sjene, čudesne staklene kuglice se množe, a u njima se iskri igra moga unutarnjeg svijeta. Promatram taj vilinski ples anđeoskih bića, osjećam u njima se krije snaga koja dušu od tuge, nesreće, umora i bolesti oslobađa, snaga koja srce u zdenac života pretvara, u vrulju koja vječnu mladost rađa. Mislila sam tako dok sam davno pisala ovaj tekst. Mislila ili osjećala? Tada sam samo misaono uranjala u pročitane priče, legende, znanstvene bajke. Gubila sam se u iluziji, daleko, užasno daleko od stvarnoga života. Svjetlost, ta čudesna izlječiteljica svojim zagrljajem miluje otvorene rane, osjećanje boli pretvara u osjećaj miline, hladnoću u osjećaj topline, vručice u osjećaj svježine, napisah ovu rečenicu ne osjećajući što pišem, slagala sam misaonu sliku u izričaj tražeći ritam bez da sam naslućivala istinost te misli.
Koja svjetlost? upitah se kada sam kasnije čitala ovaj tekst. Osjećaš li ti to što pišeš? Ma to su samo nabacane riječi koje ne slikaju tvoje osjećanje osjećaja. Pogledah još jednom sliku koju sam odabrala kao ilustraciju teksta. Pokušah osjetiti osjećaj umjetnika koji nam je tu sliku darovao. Što je on osjećao slikajući ove male kristalne kuglice koje neorganizirano blješte na platnu? Teleportitati se u njegovu dušu i doista osjetiti snagu koja je vodila njegovu ruku u trenutku stvaranja. Što ja vidim na ovoj slici? Je li to slikareva duša, je su li to kristalići njegove svijesti, kristalne kuglice njegovih osjećaja? Danas promatram tu sliku unutanjim očima, očima kontemplacije i dozvoljavam si slobodu interpretacije tog djela. Zašto je pozadina slike tako mračna? Da li tako izgledaju svjetlosne iskrice koje moje snove kroje, smiješe li mi se svjetlosna bića kojima sam dodirom srca udahnula dušu punu spokoja, ljubavi i mira? Ta čudesna vojska, branioci snova, čuvari lakoće moga postojanja, osmijesi mojih pradjedova, taj čudesni ples svijetla i sjene leprša iza zrcala svijesti na pozornici mojega sretnoga trenutka, igra slična igri pjenušavog vala i kristalnog oblutka, zagrljaja materije i energije, zagrljaj iz kojeg se život rađa.




Danas uranjam iz zrcala svijesti, osjećam rađanje unutarnjeg sunca i znam koja je to svijetlost koja grli materiju mojih misli i pretvara ih u kristaliće spoznaje. Zakoračila sam svjetlosnim mostom između tijela i energije, ušla sam u metasvijet i doživjela ples sjetlosti i sjenki duše, onu vječnu igru u citoskeletu mozga, zlaćanu spiralu izraslu iz zlatnoga reza, malene kristaliće koji se množe Fibonacievim redom. Promatram tu igru punu znanja, ljubavi i vjerovanja, igru kristala moje svijesti koja o vječnoj ljepoti i lakoći postojanja sniva. Tu u kozmosu moga uma ne postoji sukob lažnih ideala, tu vjekuje ljubav koja pokreće svjetlosna prabića moga postojanja i pretvara ih u čuvare dobrote koji na izvoru moga života oduvijek stoje.


http://umijece-vremena.blogspot.com/

http://sretan-trenutak.blogspot.com/2010/03/ples-iz-zrcala-svijesti.html

Keine Kommentare: