taj odbjegli titraj Kronosova oka skriven u dubini mene, u još uvijek nepoznatim širinama, u nepreglednim osjećajnim pustinjama blješti očima tuđim nevidljivo zdanje, čudesna zgrada sanjanih istina, kristalni dvorac umom zaboravljenih susreta, drhtava riznica puna lijepih sjećanja. Tu iza zrcala svijesti, u za druge nedohvatnim daljinama, rijeka života nečujno žubori, iskre kapljice kao ljubavno znanje, neizgovorene, tek naslućene tajne o kojima mi boginja u meni o vječnosti govori.

Freitag, 20. August 2010

Varijacije na temu, agonije i ekstaze duše pred dverima vječnosti.





Osluškujem titraje srca, svjetlosnu muziku svijesti, bezvremenu sonatu o sutonskoj zvijezdi, simfoniju  purpurnog beskraja. Oči boje sna zaustavljaju protok vremena i broje naše korake svjetlosnim miljama nedohvatnih daljina. Ponekada mi se pričinja da stojimo pred dverima vječnosti i da još nismo zakoračili u vrijeme. Nestvarna stvarnost ovog ovdje i sada se gubi u ljubičastom tkivu snova i mi trajemo osmjesima srca i šaputavom svjetlosti beskraja. Ne vidim obrise tvoga tijela jer sam se izgubila u sjenkama tvog unutarnjeg sunca. Moje tijelo se sljubilo sa vrtlogom tvojih misli i izgubilo u vrtnji svemira. Kada me grliš osjećajima na nebu se rađaju nove zvijezde, a sa periferije sna dolijeću nebeske ptice darujući nam svoja krila. Tada nam boje šapuću baladu o očima neba, a mi lebdimo anđeoskim daljinama žudnji. Na obzoru jave izranjaju čuvari vremena i pozivaju nas u zrelost postojanja, mi nevidljiv, ali postojeći prolazimo kroz bedeme godina, uzdrhtali slijedimo jeku čežnji, sretni osluškujemo simfoniju srca i odlazimo putevima nježnosti u novi san. Tu pred dverima vječnosti osjećamo da trajemo svjetlosnim zagrljajem i da smo postali nedjeljiva dupla spirala genoma sudbine koja je, vrtnjom nebeskog vretena, zvjezdanim slovima upisana u tajnu šifru našeg života.

http://umijece-vremena.blogspot.com/

Keine Kommentare: