taj odbjegli titraj Kronosova oka skriven u dubini mene, u još uvijek nepoznatim širinama, u nepreglednim osjećajnim pustinjama blješti očima tuđim nevidljivo zdanje, čudesna zgrada sanjanih istina, kristalni dvorac umom zaboravljenih susreta, drhtava riznica puna lijepih sjećanja. Tu iza zrcala svijesti, u za druge nedohvatnim daljinama, rijeka života nečujno žubori, iskre kapljice kao ljubavno znanje, neizgovorene, tek naslućene tajne o kojima mi boginja u meni o vječnosti govori.

Mittwoch, 25. August 2010

Varijacije na temu, agonije i ekstaze moje duše i zahvala svim srodnim dušama.





Hvala svim srodnim dušama na onoj čudesnoj planeti koja se Magicus zove, hvala svima jer dok je trajalo bilo je lijepo, tamo sam uranjala u zagrljaj ljubavi, vjerovanja i znanja, tamo sam često susretala drugih duša sanje i osjećala da su one uranjale u moje tuge, moju ljubav i moje vjerovanje. Bilo je nekih koji mi prosuše trnje na put ka zvijezdama Magicusovog neba, bilo je onih koji su posuđivale moje izričaje, ali bilo je i onih koji su sa mnom dijelili sveopće znanje, koji su me učili kako pobijediti sumnje i dosegnuti obećane nirvane. Hvala sudbini koja me je na jednom malenom djeliću životnog puta odvela u to kristalno zdanje jer tamo naučih porijeklo drevnih mudrosti meni nepoznatih daljina ljudskoga uma, tamo uronih u davno napisane upanišade, osjetih snagu prastarih veda, upoznah bogove dalekog mi neba, dotaknuh istinu o snazi vječnog boga Ganesha, boga kojeg nosih u srcu i na lančiću oko vrata. Hvala svim srodnim dušama koje su me pratile kroz bol i koridore straha, koje su mi riječi utjehe slale, hvala onima koji su ostali uz mene i onda kada su me drugi optuživali, osuđivali, prognali, protjerali, ismijavali ili zatajivali.




Svijetlost mog unutanjeg neba blješti isto kao što je blještala i prije, glas srca opet simfoniju sreće sklada, u mojoj duši opet harmonija života i ljubav vlada. Jutros osjetih ljepotu i lakoću postojanja u svježini ovoga ovdje i ovoga sada, osjetih snagu dobroga Maga, medicus je nad našim životom bdio i naš život od zla, bijesa, mržnje, samosažaljenja i osvetoljubivosti obranio. Hvala svim srodnim dušama koje sretoh na ovom dalekom putu ka zvjezdama, hvala svima koji zatitraše u jednom trenu u mojim sanjama, hvala svim dobrim ljudima na ovome svijetu jer svijet je uistinu satkan od naših dobrih misli, naših sanja, naših sretnih osjećanja. Hvala leptirima koji su mojoj duši darovali krila da u svakom jutrenju može obletjeti cijeli svijet, može sletjeti na mnogi nebeski cvijet, ispiti nektar sa latica znanja i okrijepiti se hranom vjerovanja i osjetiti da još uvijek budna sanja. Hvala Magicusu i Magicusovcima koji su me naučili blagosti i miru, onima koju su molitvama svojim bdjeli nad životom i srcemsrcu od srca željeli ozdravljenje. Nakon dvije godine straha, boli, tuge i borbe sa nemani koja je krala naše ovdje i sada jučer je stiglo "anđeosko pismo" s pečatom odjela za rak.


Hvala svim srodnim dušama koje su sudjelovale u otkucavanju našeg životnog sata i željeli zajedno s nama da se klatno njegova života ne zaustavi prije odsanjanog vremena.

http://umijece-vremena.blogspot.com/

Keine Kommentare: