taj odbjegli titraj Kronosova oka skriven u dubini mene, u još uvijek nepoznatim širinama, u nepreglednim osjećajnim pustinjama blješti očima tuđim nevidljivo zdanje, čudesna zgrada sanjanih istina, kristalni dvorac umom zaboravljenih susreta, drhtava riznica puna lijepih sjećanja. Tu iza zrcala svijesti, u za druge nedohvatnim daljinama, rijeka života nečujno žubori, iskre kapljice kao ljubavno znanje, neizgovorene, tek naslućene tajne o kojima mi boginja u meni o vječnosti govori.

Dienstag, 10. August 2010

Varijacije na temu, agonije i ekstaze duše u bumbaku svijesti.





U dubini mene, u još uvijek nepoznatim širinama, u nepreglednim osjećajnim pustinjama postoji očima tuđim nevidljivo zdanje, čudesna zgrada sanjanih istina, kristalni dvorac umom zaboravljenih susreta, drhtava riznica u kojoj kao dragulji neba, kao plodovi sazreli na drvu života, kao misaona slika vječno sanjanog Raja iskri svako tijelom preživljeno duševno stanje. Tu iza zrcala svijesti, u za druge nedohvatnim daljinama, rijeka života nečujno žubori, iskre se kapljice i ljubavno znanje, trepere neizgovorene, tek naslućene tajne o kojima mi srce jezikom ljepote, toplote i dobrote vječno suptilnim tonovima svjetlosne muzike romori. Na beskraju tog snivanog svemira, kao oči neba, kao zvijezde bajne, cvijetaju čudesni cvijetovi i opojne mirise dušom mojom šire. Na livadi njegovoj vlati trave žive treperavu sreću, nježne i vrijedne kao strune Stradivari violine, dotaknute prstima sudbine, simfoniju srca vječnu skladaju. Da, postoji duboko u meni jedna svjetlost tajna, treperava istina što kao leptirasta galija nepreglednim daljinama snena jezdi, dok se tim čarobnim beskrajem lahor života širi i uvijek čudesnim milovanjem ranjeno srce smiri, svakoj bisernoj suzi ukazuje put ka poezije života muzi, svaki dodir svjetlošću svojom kao svjetionik na morskoj hridi nježno iskri, da galija snena ne zaluta u tugom i strahom izazvanim olujnim noćima u vječno vrtećem kotaču života, u samsari davno obećanog svijeta. Da! Postoji jedno mjesto u dubini mene, satkano od želja, žudnji, čežnji, mjesto jedno tajno, skovano od uspomena zlatnih, kristalima snova kristalno se sjaji, dahom života svilenkasta jedra satkana od lepršavih leptirastih krila usmjerava ka žalu, da opet otvori školjkicu malu, da biserima drevnim novi biser rađa, da nikada ne potone ta čudesna, ljubavlju vođena, snovima branjena, žudnjom, čežnjom i željama usmjeravana, satkana od latica dolerpršalih sa drva života, puna divnih snoviđenja, života moga lađa.

http://umijece-vremena.blogspot.com/
http://www.webstilus.net/content/view/10655/65/

Keine Kommentare: