taj odbjegli titraj Kronosova oka skriven u dubini mene, u još uvijek nepoznatim širinama, u nepreglednim osjećajnim pustinjama blješti očima tuđim nevidljivo zdanje, čudesna zgrada sanjanih istina, kristalni dvorac umom zaboravljenih susreta, drhtava riznica puna lijepih sjećanja. Tu iza zrcala svijesti, u za druge nedohvatnim daljinama, rijeka života nečujno žubori, iskre kapljice kao ljubavno znanje, neizgovorene, tek naslućene tajne o kojima mi boginja u meni o vječnosti govori.

Dienstag, 17. Mai 2011

Dobar dan tugo....





Knjiga pjesama "Odakle dolazi ljepota" je nastala kao slobodno disanje srca, napisao je Jure Kaštelan u predgovoru knjizi. To je težnja za cjelinom izgubljenog i razbitog smisla postojanja. Danas, dvadesetak godina kasnije se sa sjetom u srcu prisjećam vremena oluje ruža i sve češće uranjam u te tugaljive pjesmice, osjećajući da sam u duši ostala ista, ona ukročena goropadnica u kojoj se ljubav pretače u misli koje slijevam na papir. Dječak iz Šenine ulice je davno nestao iz mog života, ostala su lijepa sjećanja na na njegove velike zelene oči u kojima su se zrcalile vilinske priče i mladalački zanos. Rastali smo se na obroncima jednog davnog ljeta i odjurili svatko u svoju mladost tražeći izgubljenu sreću. On je ostao u dolini rijeke koja na svojim obalama širi miris šljunka i krije naše davne snove. Ja krenuh za suncem ka zapadnom nebu svijeta i zaustavih se u zemlji u kojoj cvijeta runolist. Na dvadesetoj stranici te knjižice, koju bih danas nazvala "Dobar dan tugo", napisah ovu pjesmu, u nju sam utkala osjećanje osjećaja koje još uvijek živim.   




Tvoj život danas sazrijeva u orbiti
druge žene,
ali moja ljubav je drugačija od njene,
iskrenija,
nježnija, nedohvatljivija?
Ne, to je moja ljubav,
ljubav bez davanja i uzimanja,
bez vremena i prostora.
Ti nisi moj i ja ne želim biti tvoja,
želim tek doživjeti ljepotu
veličinu totalnog
utapljanja u sreću.
Asreća je ljubav.
Ti nisi moj,
ti si moja ljubav.
Ne želim u svakodnevici
biti raskršće tvojih želja,
ne želim tvoje povratke u matičnu luku.
Želim samo ljubav.
Ne sajam na kojem ćemo prodavati osjećaje,
razmjenjivati uzbuđenja,
vagati nježnosti.
I zato
dok ti u orbiti druge žene
gubiš snagu u dokazivanju
svojeg postojanja,
ja u mojoj ljubavi postajem
bogatija,
snažnija,
sretnija.

"Odakle dolazi ljepota" Dijana Jelčić- Starčević, Zagreb, 1987.



 

Keine Kommentare: