taj odbjegli titraj Kronosova oka skriven u dubini mene, u još uvijek nepoznatim širinama, u nepreglednim osjećajnim pustinjama blješti očima tuđim nevidljivo zdanje, čudesna zgrada sanjanih istina, kristalni dvorac umom zaboravljenih susreta, drhtava riznica puna lijepih sjećanja. Tu iza zrcala svijesti, u za druge nedohvatnim daljinama, rijeka života nečujno žubori, iskre kapljice kao ljubavno znanje, neizgovorene, tek naslućene tajne o kojima mi boginja u meni o vječnosti govori.

Sonntag, 22. Mai 2011

Poezija suza...



Nebo je plakalo kada sam odlazila, kapale su kristalne suze kada sam odlazila, vjetar je šaputao poeziju kiše kada sam odlazila. Stajao si iza staklenog zida i gledao veliku metalnu pticu koja me je odnosila u zemlju u kojoj cvate runolist. Promatrala sam olujno nebo i tražila zvjezdu koja se sakrila iza oblaka. Demoni su zaspali  umrtveljeni opijumom ljubavi. Plava planeta je plesala svoj ples ustaljenim ritmom spiralne dinamike, a moja duša se gušila u entropiji tuge. Dođi u jednom svitanju na obalu oceana da tamo proslavimo ljepotu susreta u poeziji sna, šapnuo si mi jednu večer kroz nevidljivu nit koja nas sje povezivala u snu. Daleka mora su postajala sve bliža, na obali Atlantika pronađoh školjku sa znakom davnih pripadanja u sedefastom oklopu koji je šutio snom. Ispisah tvoj davni stih u pjesku i dozvolih vjetru da ga raznese u vječnosti. Jutrilo je u La Mancheu  kada je cvijetna galija  pristajla na dok žuđnog škvera. Srce je zatitralo ritmom jedara koja su se spuštala oslobađajući jarbol od naleta sjevernih vjetrova. Na provi arke spasenja prepoznah siluetu ljubavi u dolasku. Sidrila se u trenuku zrcaleći sliku davnih uspomena. U ekliptici sjećanja vidjeh vrata vječnosti i tebe kako mi mašeš sedmim velom koji ti darovah u onoj davnoj noći bez mjesečeva sjaja. More je hučalo novom olujom, ruže su prosule latice na put ka pristaništu želja. Krenuh kroz poljupce kiše i zaustavih se u tvom zagrljaju. Bilo je kao u davnom snu, novo iskustvo koje je potvrđivalo staro, kritika čistog uma je dokazala svoju vrijednost. Zatvorih misli u kristale neba, osjetih snagu moralnog zakona u dubini duše i odslušah tvoju pjesmu na strunama nebeske gitare. U riffovima prepozah titranje davno ugušene strasti i dozvolih srcu da na pučini dalekog mora zapleše svoj labuđi ples. U tvojim očima vidjeh uvalu djetinjstva i poželjeh se vratiti u onu točku iz koje je krenuo krug našeg putovanja oko radiusa sna.




Na pješčanom žalu vidjeh Posejdonovu kčer, Lamiju. U njoj prepoznah brodolomca pijane lađe na kojoj su demoni već slavili potonuće sna. Nad nama su visjeli dlanovi neba puni poezije suza i naših nedosanjanih snova.


Keine Kommentare: