taj odbjegli titraj Kronosova oka skriven u dubini mene, u još uvijek nepoznatim širinama, u nepreglednim osjećajnim pustinjama blješti očima tuđim nevidljivo zdanje, čudesna zgrada sanjanih istina, kristalni dvorac umom zaboravljenih susreta, drhtava riznica puna lijepih sjećanja. Tu iza zrcala svijesti, u za druge nedohvatnim daljinama, rijeka života nečujno žubori, iskre kapljice kao ljubavno znanje, neizgovorene, tek naslućene tajne o kojima mi boginja u meni o vječnosti govori.

Dienstag, 17. Mai 2011

San noći punog mjeseca....










Lutalica baršunom noći se nasmiješio i pozvao me u svoje tajanstvene odaje u kojima nema vremena. Doživjeh zagrljaj misterije i vjerovanja u snagu  njegova sjaja. Nestadoh sa lica univerzuma i postadoh titrajuća struna vječnosti. San je trajao, a čuvarica Lunina hrama na velikoj srebrenoj lopti me uvlačila u srž misterije o rođenju bogova. Vidjeh Hiperiona u zlatnoj kočiji, prepoznah njegovo nestareće lice puno svjetla kojim je grlio sjenke plešućih zvijezda i darivao im sjaj. U tom predivnom nebeskom balu osjetih da tmina uistinu ne postoji, ona je samo iluzija koju nam daruje plava planeta vrtnjom svoga vretena i plesom oko sunca. Osjetih vječnost svjetlosnog zagrljaja, snagu uragana izazvanih treptajima leptirovih krila i nastajanje oblaka koji su svojom igrom sa vjetrom otvarali vrata nebeskog srca i dokazivali životnost kozmosa. Na stazama ka početku misterije sretoh uzdrhtalu dušu u kojoj prepoznah sebe. Lepršava sjenka često opisana u mojim pjesmama mi se smiješila anđeoskim očima i vilinskim glasom pjevušila rapsodiju snova. Pokušah svjesno uroniti u bestjelesnost i oćutiti njenu moć. U prozirnom ogrtaču nečeg nedodirljivog dodirnuh kristale srčanih komora, lepršavost svilenkastih krila osjećanja osjećaja, drhtavost misli i nježnost ljubavi.  Artemida je u svom naručju nosila moje vrijeme i nije dozvoljavala da iskoračim iz njega. U kapljicama zvjezdane poezije se zrcalilo naše naglo ljeto, dolina zelene rijeke i Arkadija u kojoj naučih slušati tišinu. Na vratima kozmičkog srca je stajao sijač zvijezda i prisječao me na početak priče o nastajanju svijeta. Pretakao je svetu krv u čašu života i nazdravljao gozbi bogova. Za svemirskom trpezom su sjedili praočevi spoznaje i pozdravljali naš dolazak u njihov svijet. U nebeskom ogledalu vidjeh  kristalnu koglu našeg dvojstva, vidjeh pucanje ovuluma i rađanje tebe i mene iz vrškova božjih prstiju. Budila sam se na satenskim jastucima osjećajući disanje tvoje blizine. Čarolija noći punog mjeseca se zrcalila u tvojim očima.






Keine Kommentare: