taj odbjegli titraj Kronosova oka skriven u dubini mene, u još uvijek nepoznatim širinama, u nepreglednim osjećajnim pustinjama blješti očima tuđim nevidljivo zdanje, čudesna zgrada sanjanih istina, kristalni dvorac umom zaboravljenih susreta, drhtava riznica puna lijepih sjećanja. Tu iza zrcala svijesti, u za druge nedohvatnim daljinama, rijeka života nečujno žubori, iskre kapljice kao ljubavno znanje, neizgovorene, tek naslućene tajne o kojima mi boginja u meni o vječnosti govori.

Freitag, 20. Mai 2011

Feelings...






Svako jutro se sretna budim i na putu ka kupaoni se odlučujem za ljubav. Pod tušem slušam poeziju vode, izranjam iz oceana sna i uranjam u more tvoje blizine koja se nitima stvarnosti obavija oko moga tijela. U našim trenucima nema navika, svaki treptaj oka je novi san, nova iskra vatre u kojoj živimo, novi osjećaj na pješčanom žalu osjećanja, nova bajka koju pogledima ispisujemo.  Kako si spavala pitaš me glasom koji uzburkava želje. Nisam spavala samo sam sanjala odgovaram srcem u kojem ključa sreća. Što si sanjala, pitaš nježnošću duše. Bila sam u gradu sanjajućih knjiga, odgovaram ti da zavaram uzbuđenje koje me sprijećava da krenem u dan, ka onoj obali sna na kojoj me čekaju obaveze. Osjetio sam miris limuna i mandarina u tvom disanju, šapućeš mi moj davno napisani tekst. Tvoje riječi su tiha muzika koju slušah u misaoni Proustiani, na obzoru sna i jave, upuštam se u dijalog koji uvijek završava mekanim dodirima usana i pretakanjem medovine u dubinu svijesti.
I tako iz praskozorja sna lebdimo ka sunoćavanju buđenja u kojem ponovo tonemo u snoviđenja. Osjećam tvoju blizinu u koracima koje prolazim sama i odbrojavam ih da brže prođe vrijeme do trenutka u kojem se susrećemo u titranju svijeća i mirisu tijela. Volim tvoju kožu koja odiše lakoćom dodira i ljepotom milovanja. Svaki puta kada vršcima prstiju ispisuješ riječ ljubav na mom licu zaiskri Venerin sjaj. Bezglasje iz kojeg izranja poezija našeg života me provodi koridorima sumnji i izvodi na cvijetnu livadu našeg Raja. Ti si uvijek tu, zrcališ se u svakoj misli koja postaje osjećanje osjećaja. Tobom u sebi pišem antologiju postojanja u ovom predivnom ljubičastom snu koji ne prestaje. Ti me nosiš kroz noći punog mjeseca u kojima besano snivam koraljni arhipelag na kojem cvjetaju naši nedosanjani sni. S tobom u tebi plivam kroz drevne oceane, grle me pjesak i pjena i pretvaraju u biser koji ti stavljam kao znamen na srce. U tvom zagrljaju se rađam uvijek nova, uvijek isprana od jučer i utkana u titraje grada sanjajućih knjiga koje ispisujemo srcima kao poeziju kristalno jasne slike postojanja. 



Keine Kommentare: