taj odbjegli titraj Kronosova oka skriven u dubini mene, u još uvijek nepoznatim širinama, u nepreglednim osjećajnim pustinjama blješti očima tuđim nevidljivo zdanje, čudesna zgrada sanjanih istina, kristalni dvorac umom zaboravljenih susreta, drhtava riznica puna lijepih sjećanja. Tu iza zrcala svijesti, u za druge nedohvatnim daljinama, rijeka života nečujno žubori, iskre kapljice kao ljubavno znanje, neizgovorene, tek naslućene tajne o kojima mi boginja u meni o vječnosti govori.

Samstag, 14. Mai 2011

Metasvijet želja....





U dubini tvojih zjena se zrcali lijepa tajna Venerinog rođenja. Šum mora u dubini sedefa, zaostao iz vremena našeg naglog ljeta, još uvijek oživljava sjenke njenog vječno sanjanog svijeta. Dok se utapljam u tvojim očima i živim u tvojim milovanjima, krv kao šampanjac vrije u venama. Kada uranjam u tvoj zagrljaj bude se usnuli leptiri u dubini srca, ti nevidljivi izdajnici mojih snoviđenja, nježni čuvari uspomena. U žiži moga bića iskri vatra, oživjeli vulkan lijepog priviđenja, ljubavni ples zanosnoga ždrala, odsjaj vječne svijetlosti, vrulja tjelesne kreposti.
Metasvijetom želja, čežnji i sanja ovjenčani, istinom trenutka žigosani, mi bonacu u duši u ocean snova pretvaramo. U zagrljaju svjetlosti i tmine, u oluji ruža, u poeziji vode trepereve strune svemirskoga tkiva nas Bachovim sonatama miluju i sa titrajima nebeskog vretena  ujedinjuju.




Keine Kommentare: