taj odbjegli titraj Kronosova oka skriven u dubini mene, u još uvijek nepoznatim širinama, u nepreglednim osjećajnim pustinjama blješti očima tuđim nevidljivo zdanje, čudesna zgrada sanjanih istina, kristalni dvorac umom zaboravljenih susreta, drhtava riznica puna lijepih sjećanja. Tu iza zrcala svijesti, u za druge nedohvatnim daljinama, rijeka života nečujno žubori, iskre kapljice kao ljubavno znanje, neizgovorene, tek naslućene tajne o kojima mi boginja u meni o vječnosti govori.

Samstag, 14. Mai 2011

Lunine tuge...






Večeras luna snije još tromije no prije,Ko lijepa žena ležeć na jastucima silnim,
Š
to ruke rastreseno klizi, meke i tihe

Po grudima, ko pred san, po obrisima svilnim:

Na glatkome satenu tih mekanih lavina,Zamiruć ko da Ijubav snubi i svijest gubi,Očima bludi iznad vizija, bjelina,
Š
to lazurom se penju ko cvijet, što svemir Ijubi.

Dok ona katkad znade na zemlju našu kradom
Suzu od čežnje spustit, ko prevarena nadom,Tad pjesnik, što mu snove mašta razgoni živa,

Na dnu svog dlana hvata tu blijedu suzu palu,Iz koje zrake bliješte ko na skrhanom opalu,I u srce je staviv, od sunčeva sjaja je skriva.

Charles Boudlaeire




 
Osluškujem šum vjetra u krošnji svijesti i prepoznajem drevnu pjesmu o Luninoj tugi. Pogledah u nebo i vidjeh kako ta ljepotica noći širi svoje ruke po satenu glatkom, a dlanovi se njeni lazurom mekim spuštaju u moj san.
Na hridima drevnih oceana, na liticama vječnog umiranja cvjetahu   Baudelaire- ovi cvijetovi zla. Kako sam uznemirena srca gutala te tužne pjesme i živjela bol. Bila sam u surrelističnoj pustinji osjećaja, osjećala pješćanu oluju u duši, gledala rastopljene satove, ranjeno sunce, kolonu slonova kojima je ukradena životna staza, umiranje tek procvjetalih cvjetova, tajanstveno nestajanje svjetova. A onda dobih Jerihonsku ružu na dar i ugledah rađanje vremena. U arboretumu sna osjetih klijenje sjemenja ljubavi, nebo je kišilo poezijom neisplakanih suza. Bilo je kao na prvom ljubavnom balu, bilo je kao na energetskoj livadi na vrhu svijeta, bilo ja kao u davno pročitanoj bajci. Stajala sam zatvorena  srca na krhotinama vjerovanja. A onda u tvom zagrljaju ugledah svjetlucave makove. Zaostali na margini žitnice života, toplinom tvoga pogleda probuđeni odjenuše krinoline i lepršavi, ti čudesni poljski cvijetovi, obgrliše lakoćom dodira moje uzdrhtalo srce, pretočiše u njega opijum ljubavi. Pogledah u tvoje oči i vidjeh Venerin zlaćani prah, vidjeh sjenku moje duše snene, začuh šapat dobrih starih vremena i utonuh u san. Rapsod je u dubini svijesti zapjevao baladu o sretnom buđenju, a na strunama nebeske violine je nevidljiva ruka odsvirala Beethovenovu sonatu mjesečevom sjaju, pretvarajući Dalieve slike u svjedočanstvo mnogodimenzionalnosti ljudskoga uma. 

http://nebesko-vreteno.blogspot.com/
http://artemida-aleksandrova.blogspot.com/

Keine Kommentare: