taj odbjegli titraj Kronosova oka skriven u dubini mene, u još uvijek nepoznatim širinama, u nepreglednim osjećajnim pustinjama blješti očima tuđim nevidljivo zdanje, čudesna zgrada sanjanih istina, kristalni dvorac umom zaboravljenih susreta, drhtava riznica puna lijepih sjećanja. Tu iza zrcala svijesti, u za druge nedohvatnim daljinama, rijeka života nečujno žubori, iskre kapljice kao ljubavno znanje, neizgovorene, tek naslućene tajne o kojima mi boginja u meni o vječnosti govori.

Montag, 30. Mai 2011

Noć oproštaja...




Pronađoh ostatke prastarog pepela u urni vremena. Vjetar sa orkanskih visova prhujalih tuga uzburka prah i odnese ga vječnost. Promatrala sam kako se iz njega rađa ptica- žena čudesnih boja i vraća na moj dlan. U njenim očima vidjeh rodoslovlje sna. Svakim treptajem oka je okretala stranicu brevijara u kojem se zrcalila zvjezdana poezija proživljenog života. Na jednojoj vidjeh samo bijelu auru duše koja je pokrivala crnu slutnju nekih trenutaka koji su razorli vjerovanje u postojanost virtualnih susreta na obroncima jave. Hvala ti sudbino, ti rođena iz pepela praotaca me odnosiš na izvor iz kojeg ispijam šapate bezvremena i čujem simfoniju svemira. Time to say goodbay, zapjevuši leptirica iznjedrena iz čahure sna. Čemu? pitam osjećajući njeno lepršanje u koridorima svijesti. Vremenu provedenom u bezbojnom ogrtaču lažnih trenutaka. Iz neboje izroni rapsodija dugina spektra i sjedini se sa vizijom na dlanu. Zaboravi i slijedi moj let ka hramu u kojem nema vremena, pozva me pepeo praotaca na povratak u beskraj ljubičastog sna. Jedno izobličeno lice izroni iz bijele aure pokušavajući zaustaviti tijek rijeke zaborava. Iz poluotvorenih očiju izletješe crne ptice i pokušaše zakloniti sjaj mladog sunca. Sudbina sa dlana ubi viziju zla. Nova stranica u knjizi života se otvorila titrajima probuđenog srca. Mlado sunce je krenulo ka zenitu, a neboje nestadoše u bezdanu ništavila. Na dlanu je još uvijek stajala vizija sudbine u čijim očima se zrcalio zaborav ružnog sna. Probudih se i na uzglavlju vidjeh svileni veo i latice ljubičastog cvijeta. Jesam li uistinu sanjala ili je ovo bila noć oproštaja od nečega što nije bilo važno.





Keine Kommentare: