taj odbjegli titraj Kronosova oka skriven u dubini mene, u još uvijek nepoznatim širinama, u nepreglednim osjećajnim pustinjama blješti očima tuđim nevidljivo zdanje, čudesna zgrada sanjanih istina, kristalni dvorac umom zaboravljenih susreta, drhtava riznica puna lijepih sjećanja. Tu iza zrcala svijesti, u za druge nedohvatnim daljinama, rijeka života nečujno žubori, iskre kapljice kao ljubavno znanje, neizgovorene, tek naslućene tajne o kojima mi boginja u meni o vječnosti govori.

Montag, 9. Mai 2011

Plava ruža u đulistanu sna....





Miris đulistana se širi i budi moje nutarnje nemire. Krhotine davnih snova se slažu u buket uspomena, na obzoru moga svemira se iskre tvoji snovi. Svilenkaste niti tvojih misli me grle stvarajući gnjezdo u kojem smo se pronašli izranjajući iz plavog pupoljka vječnosti. Osjetih tajnu šifre tvoga genoma, uronih u plavi baršun naše prve noći i začuh mjesečev sjaj u venama. Kristalne suze neba svjedoče o trenucima koji se rađahu iz naših zagrljaja. Tko sam ja upitah šamane vremena. Bubnjevima bezvremena mi iscrtaše sliku koju još uvijek pamtim. U zavjetrini sna iskre putevi na kojima sam se rađala iz opne tvoje duše i zakoračila ritmom ljubavi u ružićnjak tvojih snoviđenja. U medovini tvoga pogleda se roje pčelinji letovi čišćenja tijela, a košnica bezvremena miriše sačem ukusa tvojih usana.  Na plavim laticama su ispisane riječi kojima si ovjekovječio zakletvu srca, bezuvjetnost ljubavi koja izranja iz sjemenki sjena kojima smo grlili svjetlost svitanja ovog sna. Na tvome čelu još uvijek leluja pramen Kairosove kose i održava obećanje izgovoreno bezglasjem srca i vriskom tišine tek probuđene duše.  Na tvojim dlanovima snivaju moji nutarnji nemiri, koje ti milovanjima pretvaraš u fontanu svjetlosti.




Keine Kommentare: