taj odbjegli titraj Kronosova oka skriven u dubini mene, u još uvijek nepoznatim širinama, u nepreglednim osjećajnim pustinjama blješti očima tuđim nevidljivo zdanje, čudesna zgrada sanjanih istina, kristalni dvorac umom zaboravljenih susreta, drhtava riznica puna lijepih sjećanja. Tu iza zrcala svijesti, u za druge nedohvatnim daljinama, rijeka života nečujno žubori, iskre kapljice kao ljubavno znanje, neizgovorene, tek naslućene tajne o kojima mi boginja u meni o vječnosti govori.

Montag, 9. Mai 2011

Đulistan sna....







Cvrkut ptica koje umiru pjevajući mi šapuće poeziju vremena. "Đulistan", stihovi iz zbirke arapske poezije titraju u gradu spavajućih knjiga. Ćutim mirise početaka izrastanja kraljice literature, osluškujem tonove Ravelovog "Bolera" i budim ritam sjećanja u sebi. Zaostala iz vremena oluje ruža, slika ručićnjaka se pretvara u titravo muzičko djelo bez muzike. Iz bezglasja sna izranjaju šamani vremena i odnose me na početak priče o tebi i meni. U dubini tvog pogleda pronađoh tek rođenu rajsku pticu koja me pozvala u praskozorje novog sna. Nad obalom oceana snova osjetih lepet njenih krila i začuh tvoj smijeh u dubini srca. Šaputao si glasom vječne svjetlosti i razbijao tminu duše koja se čvrsto držala za neke davne korake koji nisu vodili nikamo. Poezijom suza si otvarao zamagljena okna svijesti i u moje oči pretakao sjaj svoje duše.
Vrijeme je u irisu tvoga oka zastalo, zatitralo rapsodijom boje meda i prosulo sunčev sjaj. Trenutak je zatitrao zlatom, a sa tvojih dlanova se uzdigla Venera i primajući nas u svoje carstvo. Arhipelag želja je iskrio njenim prahom i rađao cvijetove ljubavi. rajske ptice su se množile i širile cijelim tijelom. Lepršava lakoća postojanja je zauzimala svoje mjesto u nama. Ocean se uzburkao žudnjom, a koraljni sprudovi su cvjetali novim pupoljcima čežnje. Uspavani vulkan sa dna je počeo ključati plamenim jezicima strasti rušiti zidove koje izgradih od krhotina drevnih snoviđenja.  Na otoku zelenom i smjernom je neka nevidljiva ruka izgradila postelju od maslinova drveteta i njenim krošnjama zapjevaše slavuji slaveći našu prvu braćnu noć. Nebeski orkestar je svirao odu sferama vječnosti, a naše duše su zaplesale ponoćni tango ritmom mjesečeva sjaja. Čuvarica Lunina hrama je krala svome bratu čaroliju ljubavi i budila Apolonovo znamenje u našem dvojstvu. Dotaknuti boginjinim dahom mi postadosmo blizanci našeg vremena. Muzika nebeskih sfera, Đulistan, Bolero se ogledaju u moći sadašnjeg treutka. Osjećam da, utopljena u dubini tvog pogleda, živim u titrajima LJUBAVI.  




Keine Kommentare: