taj odbjegli titraj Kronosova oka skriven u dubini mene, u još uvijek nepoznatim širinama, u nepreglednim osjećajnim pustinjama blješti očima tuđim nevidljivo zdanje, čudesna zgrada sanjanih istina, kristalni dvorac umom zaboravljenih susreta, drhtava riznica puna lijepih sjećanja. Tu iza zrcala svijesti, u za druge nedohvatnim daljinama, rijeka života nečujno žubori, iskre kapljice kao ljubavno znanje, neizgovorene, tek naslućene tajne o kojima mi boginja u meni o vječnosti govori.

Sonntag, 22. Mai 2011

Oluja ruža ili epitaf jednom snu...




Lutam crnom obalom zaborava,
oko mene ljubav jeca za suncem,
a misli dotaknute Meduzinim dahom
grade snovima tamnicu.

Godinama smo razbijali
divne stare slike naših priča,
a ožiljke od onda
danas nosimo kao nakit
i gorčinu nekih uspomena
osjećamo kao prešućene vrijednosti.
zatvorila sam tvoju šutnju
među dlanove
i kada podignem ruke prema suncu
vidim samo jedno zarobljeno srce.

Na terasu se preko usnulog cvijeća
u svom ljubičastom ogrtaču
uspinjala zora
zatvorila snove
u sunčanu kutiju
i prosula svježinu
na umor naših zagrljaja.




Tvoje ruke su bile
koljevka mojoj bezbrižnosti,
tvoje disanje uspavanka
i ja odsanjah mladost
na pamučnom oblaku tvoje nježnosti.
a onda me grmljavina probudi u život
nošena vjetrom neke lažne muškosti
upoznah uzburkanost neba
Danas u perivoju snova mislim na tebe
toplina leži na mom tijelu
kao mačka prede duboko u meni
svileni konac želje
za čipku u koljevci života bez tebe.
Na ognjištu uspomena izgara zanji panj
toplina miluje želje,
a tvoja slika nestaje
u dimu dogorjelog sna...
noćas je vjetar odsvirao requiem
ugasio zadnji lumin na oltaru želja,
prosuo pepeo nedosanjanih snova.
Noćas sahranih vjernost
u vrtu tek naslućenog cvijeća,
na horizontu vrisnu zora
slaveći Fenixov let.

Budimo drugačiji od drugih,
mi nismo tek neki,
ne dozvolimo Posjednovoj djeci
da nas zaraze slabostima
Rastimo u slobodi
iza zidova i ograda
u kojima je život prevara
a vrijeme rob.

Oslobodili smo se demonskih strahova
napustili vrijeme tihog umiranja
i kao što smo nekad djelili
ručak u studenskoj menzi
danas djelimo tajne.

Da draga moja prva ljubavi, izrasali smo iz vremena u kojem smo, naivnošću homo ludensa u nama, vjerovali da u univerzumu ne postoje kradljivci tuđih snova. Mi djelimo tajne skrivene u škatulji vječnosti i smijuljimo se površnim konzumentima naših davnih snova. Poželimo im sreću u njihovoj pohlepi za snovima koje nisu sanjali.




"Odakle dolazi ljepota" Dijana Jelčić- Starčević. Zagreb, 1987.

http://umijece-vremena.blogspot.com/

http://nebesko-vreteno.blogspot.com/



Keine Kommentare: