taj odbjegli titraj Kronosova oka skriven u dubini mene, u još uvijek nepoznatim širinama, u nepreglednim osjećajnim pustinjama blješti očima tuđim nevidljivo zdanje, čudesna zgrada sanjanih istina, kristalni dvorac umom zaboravljenih susreta, drhtava riznica puna lijepih sjećanja. Tu iza zrcala svijesti, u za druge nedohvatnim daljinama, rijeka života nečujno žubori, iskre kapljice kao ljubavno znanje, neizgovorene, tek naslućene tajne o kojima mi boginja u meni o vječnosti govori.

Dienstag, 31. Mai 2011

Ples Elfe u žuboru sna...






U zagrljaju riffova nebeske gitare, u slijedu tonova svemirskog klavira i romora vode u fjordovima  vječnosti, milovana mirisima vilinskih bića odlutah u bekraj i zaustavih se u sazviježđu dalekog neba. Nisam se izgubila na putevima bespuća sna, čežnja me odnosila ka ognju opsjenara u kojem  se nazirala silueta Elfe, vile koja izranja iz dalekih jezera i beskraja tuđeg rodoslovlja. Vjera u neopisivost iskona me tjerala u dubine tek dotaknute ljubavi bez lica i naličja istine. Predala sam se titrajima dugačke tmine, snazi bijelih noći, sili vilinske moći i nadanjima da će se u orahovoj ljuski ozrcaliti opjevani san, u kapljici životnog slapa ukazati Gospa od kamenitih vrata i odnijeti me u korito rijeke pune Venerinog zlata. Osjetih zagrljaj iz kojeg je iznjedreno vrijeme i spoznah da se bez ljubavi ne bi moglo živjeti, da bi u sebičnosti jednoumlja nestajale iskrice vječne bezuvjetnosti, da bi u dubinama ništavila nestajale ljepote Shakesparovog sna. Oćutih pucanje okova nedokazane određenosti, nestajanje karika ljudske nepostojanosti i izranjanje istine u ekliptici Boga vječne umjerenosti.  U prapepelu vidjeh rađanje perlmutha iz školjke vječnosti, oćutih dodir prstiju bezvremena i zaronih u zlaćanu rijeku vječne svjetlosti. Osluškujem tonove muzike koja briše sve granice i osjećam djelovanje titraja iznjedrenih iz vilinskog svijeta koji ne poznaje pripadanje različitim izvorima jer je iznjedren iz vrulje božanskog svevremena.



Keine Kommentare: