taj odbjegli titraj Kronosova oka skriven u dubini mene, u još uvijek nepoznatim širinama, u nepreglednim osjećajnim pustinjama blješti očima tuđim nevidljivo zdanje, čudesna zgrada sanjanih istina, kristalni dvorac umom zaboravljenih susreta, drhtava riznica puna lijepih sjećanja. Tu iza zrcala svijesti, u za druge nedohvatnim daljinama, rijeka života nečujno žubori, iskre kapljice kao ljubavno znanje, neizgovorene, tek naslućene tajne o kojima mi boginja u meni o vječnosti govori.

Freitag, 27. Mai 2011

Metafora sreće...








U besanim noćima sanjam uvijek san o snu u kojem u danima oluje ruža ubijah dane da stignem do noći koja mi je darivala tvoj lik. Osluškivala sam zvuk pustinje u kojoj se krila oaza sreće, a putevi su bili zameteni pješčanim dinama. Horizontom su lutale siluete nečeg nedohvatljivog, vjetar je pjevao o dalekim žudnjama, promatrala sam sjenku moje duše kako, skrivena iza vela nekog stranog vjerovanja, izranja u san. Bilo je to utapljanje u mašineriju samoobrane od nečeg nepoznatog. Pustinjski vranci su me pozivali na jahanje bespućem ka izvoru sna. Osluškivala sam glas tuđe ljubavi, gledala kristalnu kuglu na dlanu siluete koja me pratila na putovanjima kroz besane noći. Ti si se krio u pješčanom prahu i zaustavljao kovitlanje Sahare u meni. U najudaljenjijem uglu budnosti vidjeh Jerihonsku ružu i zaustavih san. Metafora sreće se spusti na moj dlan i iscrta putokaz ka oazi buđenja. Iz tebe u tebi je izletjela nepostojeća ptica i postala moja zvjezda vodilja pješanom pustinjom osjećaja. Na ekvatoru tvoga svemira osjetih prelamanje dana i noći u dvije iste polovice, u harmoniju sna i jave, u ekvinocij života. U daljini začuh tvoj glas, šaputavu svjetlost tvoje dobrote i zaustavih se ravnodnevici sna. Osjetih smisao u besmislenosti traganja za izvorom ljepote. Kao da si sišao s neba stajao si na vrulji u koju su se slijevale podmornice mojih želja. Jerihonska ruža je dokazala istinitost legende o sebi.



  

Keine Kommentare: